Gefeliciteerd nog aan iedereen waar er een veulentje geboren is.
Mijn merrie was uitgerekend voor 1 mei. Ze had echt super kleine uier, maar vorige week is die opeens van theezakjes verandert naar ballonformaat, hoop dus dat t niet te lang meer duurt!
Haar buik is echt huge, vooral als je langs/voor achter kijt is ze zo enorm breed!
buik begint steeds ook meer in een punt te hangen nu.
Deze foto is denk ik van een week of 2 geleden:

Ze staat nu 24/7 buiten, haar stal is niet enorm groot en wil niet het risico lopen dat ze tegen de kant gaat liggen ofzo (zou typisch voor haar zijn). Ze staat samen met 2 merries die reeds een veulen hebben en ng 2 merries die een veulen verwachten eind mei/ begin juni. Ga als het kan in de voormiddag langs en sowieso ook namiddag/savonds. Daarnaast word ze smorgens en snachts gecontroleerd door mensen van stal waar ze staat; die lopen er doorheen de dag ook af en toe eens langs. Als ik echt vermoed dat het een bepaalde nacht nog eraan komt blijf ik mss ook daar slapen
DOnderdag is er wel iets minder fijns gebeurd waar zij indirect bij betrokken was (met haar is er niets gebeurd en ze heeft in principe niets gedaan) , weet alleen niet of het een goed idee is dit op een openbaar forum te gooien aangezien ik zo'n beetje mijn eigen mening erover heb