@ set_elkol ja, ze vormt ook al uier: Ook bij haar kont bij haar staart (naam??) is het al puddingachtig. Nu maar afwachten, de vorige keer had ze geen kaarsjes en de keren daarvoor ook niet
Oh spannend! Ziet er al goed uit nu de spenen nog.
Woogy
Geplaatst: 16-02-14 17:40
Pony vandaag maar eens op de foto gezet. dame gaat hard opschieten nu met 277 dagen
geshahquille
Geplaatst: 16-02-14 20:48
Pony ziet er goed uit mooie buik.
Mignonne dat schiet al behoorlijk op spanent!
Set ze hebben wel meer wat last van afscheiding niks om je druk over te maken. waarschijnlijk is ze een beetje boos naar de nieuwe geweest en dan willen ze ook nog wel eens uit nijd pissen om het maar grof te zeggen.
Odeem komt zeker vaker voor bij drachtige merrie,s.
Gefeliciteerd Muszefee!
Hier gaat alles zijn gangetje vandaag weer lekker met de dames aan de wandel geweest naar de verenigingsbak de drachtige dames hadden niet veel zin om te hollen maar wel om te rollen .
Hier komt als het goed is morgen de DA nog even langs voor de merrie, ze maakt het verder wel goed, vandaag is ze even lekker gewassen en ze eet goed. Toch even kijken of ze wel mooi schoon is en horen of ze het nog nodig vinden de merrie verder te onderzoeken.
hier nu 321, bijna 322. platen zakken en vooruier wordt gekweekt
paard89
Geplaatst: 17-02-14 00:41
Schiet mooi op voor sommigen. Mooie buikjes komen er voorbij!
Hier zitten de merrie's op dag 278, 271 en 260 dagen. Duurt nog even dus.
Woogy
Geplaatst: 17-02-14 09:10
volgens mij liepen Pony en Pret gelijk...maar nou twijfel ik zelf ook. Maar weer even de datum invullen opnieuw Vandaag 278 dus loop niet gelijk op met Fabje
Chinoeck zit nu op 246 dagen. Ze heeft er nog weinig last van. Bokt en doet nog net zo als voor heen met rijden. En los in de kraal kan ze als een malle rennen en springen. Hahaha.
Hier nog lekker aan het rijden. Mijn Stippel moet nog 3,5 maand. Gisteren kwam ik een fotograferende wandelaar tegen en heb de foto´s via de mail gekregen. Ik geniet er nog van als ik er naar kijk en wil ze met jullie delen. Ik volg het topic nog steeds maar heb niet altijd wat bij te dragen.