helemaal moe van de reis

Dorcas

Cortez hoofdje (volle broer van vorig jaar)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Spannend!

), met een beetje fantasie kun je het hoofd van Elvis erin herkennen.. een zonnebril, linksboven zn kuif, de zwarte vlek helemaal rechts is zijn haargrens en richting haar hals en manenkam is de nek van Elvis

En toen ik vanavond bij hem in de stal ging zitten, kwam hij mij even heel nieuwsgierig aflebberen. 
haha grappig hoor! 
idd misschien een emmer water bij haar in de buurt zetten.

Lorenzo, jaarlinghengst van Linda, wordt ingeslapen/geslacht.
We wilden hem naar de opfok doen, DA was hier laatst en die denkt dat het niet verstandig is zo'n beestje te verkopen, dus gaat hij ook niet naar de opfok. Hij heeft een té korte nek en er zal nooit wat mee gedaan kunnen worden en stel er gebeurt een ongeluk mee of er komt praat staat Tjebbe z'n naam er wel bij.
Maar het zit me wel enorm hoog.
Het mannetje wat ik geboren heb zien worden, zó blij dat Lin een gezond veulen op de wereld gezet heeft na haar overleden veulen.
Bah, zit weer te janken als een klein kind en dan is het nog niet eens mijn Heaven...
super!!
wat heeft hij een mooie kleur.
dat is idd erg verdrietig. 
(zie onderschrift) monique4 schreef:@Wodile, wat een stelten heeft Dorcas, en idd de broertjes lijken sprekend op elkaar.