Neon: Gefeliciteerd! Een effen bruine hengst, had nou toch maar vantevoren een naam verzonnen voor die optie, dit was ook de goden verzoeken he Ben benieuwd!!
Toke: Gaat dus langzaam maar zeker, da’s ook een manier
Silkie: Maar die kinderen vonden haar evengoed prachtig wed ik
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 25-06-07 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Even snel een update, zit nu op het werk (heb zelfs alweer een meeting achter de rug) maar even stiekem wat foto's al van het toestel afgehaald. Het is een geweldig lief veulen, chique hoofdje, mooier dacht ik als de vorige 2. Toen ik aan kwam lag hij in de stal, schoot overeind, ging eerst naar de melkbar en kwam toen direct op me af, en is niet meer van mijn zijde afgeweken. Flemen kan hij ook al als je op zijn halsje kroelt. Neon heeft weer prima werk geleverd, nageboorte er goed af, en is superlief. Zweetplekken zijn niet te vinden, waarschijnlijk dus allemaal vlotjes verlopen. Gisteren had ik dus geen verschil gezien, dacht zelfs wat minder te zien, staleigenaar heeft na 11 uur gisteravond nog gechecked en er was niets te zien, eten en drinken deed ze ook nog goed. Het is en blijft een fopmerrie.
En dan nu, de eerste foto's!
Eerste contact.
En even snel naar buiten voor de aftekeningen te bekijken. Het regende wat (druppelde) dus we waren ook weer zo binnen.
Vanmiddag maak ik meer en betere foto's, heb nu niet echt foto's waar hij echt helemaal mooi op staat. Zo is het niet echt te beoordelen. Ben wel blij met de kol, die van vorig jaar had niks op het hoofd, en een kol toont wel mooi.