Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
.
Ach.. ze gaat er vanzelf wat dikker uitzien. Vorig jaar met River zag je er ook bijna niks van, dus dit jaar zal het ook wel goedkomen.
. Cartouche ziet er ook mooi dik uit.
!!
Hoop dat het snel beter word.
Die gaat vast weer te vroeg dit jaar!
Heel veel sterkte toegewenst. Ik weet niet hoe het bij paarden gaat met keizersnede's, maar ik heb wel gehoord dat de risico's erg hoog zijn. En dat het bijna niet gedaan word. Als ik jou was zou ik kijken of ik het zowiezo niet kon regelen dat ze in een kliniek zou kunnen bevallen. De risico's zijn bij haar zowiezo erg hoog. Dan zou ik het wel een geruststellend idee vinden.
! Maar half maart duurt ook niet zo lang meer! Ben benieuwd welke merrie hier als eerst zal gaan bevallen. Trees zal het wel niet zijn, want er zijn meerdere merries eerder uitgerekend, maar ik zit wel in spanning af te wachten
! Wat betreft de deken: Gewoon af doen hoor! Het is helemaal niet koud! Ik heb ook bij meerdere paarden de dekens erafgehaald. Het duurt bij haar niet meer zo lang dat ze moet bevallen, dus ze moet toch ooit weer wennen zonder deken. Dan kan je dat het beste doen met deze temperatuur denk ik.

! Ik vind dat je wel kan zien dat ze drachtig is hoor! Ze begint echt wel een buikje te krijgen, best hoog, maar het is er
. Maarja, ze heeft dan ook wel een afgetraind lichaam
in tegestelling tot de meeste andere merries hier. Dat scheelt natuurlijk ook een hoop, en het is natuurlijk een maiden merrie toch(?) 
!