Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EllyC schreef:Hooinetten vind ik ook niets. Of je moet ze te hoog hangen (verkeerde houding, stof in ogen etc) of je hebt gevaar dat er in vast raken.
Het kost wat maar ik ben erg blij met deze (zie rechts op de foto). Makkelijk te vullen
[ [url=m/4AtSqD.jpg]Afbeelding[/url] ]
elsa91 schreef:AM horses, Vind ze er mooi uitzien maar erg prijzig, daarbij ook de twijfel of ze niet gaan plukken en verspreiden door de stal.
Nu dus maar hoekje afgezet met hout en dat werkt tot nu toe top voor Amy. Maar even kijken qua levensduur en praktisch is. Sowieso gaan ze straks weer 24/7 naar buiten dus vind ook zo zonde dag de helft van het jaar het dan niet gebruikt wordt.
suffie schreef:Aankomende week zal ik Happy op de foto zetten. Daar is nog niets spannend aan, wij zijn pas 5 juli aan de beurt![]()
Qua hooi voeren deden wij het altijd uit netten fijne maas, alleen 7 paarden en dan 3x daags was geen doen meer. Wij vullen alles vooruit, omdat het 's morgens voor het werk gevoerd wordt.
Nu heb ik in 3 stallen de hooiruif van Patura hangen sinds een maand. Ideaal, snel gevuld en er past heel veel in.
[ [url=m/lS6SSp.jpg]Afbeelding[/url] ]
kiko schreef:Baudyh jij hebt ze ook lekker buiten gehad zie ik. Was echt lekker hè?
Mijn merrie was het al snel zat en wilde weer naar binnen. Heb haar paar uur later nog een keer gedaan en toen precies hetzelfde dus de komende dagen ga ik het maar zo doen.