Woensdag zit aagje op 300 dagen,zal zo eens foto's gaan maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, proficiat, had de combi gezien, lange benen wel logisch top eindelijk!!
rockey schreef:dan zou je toch haast denken dat die van mij écht deze week moet komen,![]()
ik droom echt de raarste dingen haha, meerdere mensen last van??
dus waken daar wordt ik wel heeuul interessant van haha. Uiteraard moest ik ook nog rennen voor mn eigen cougar. Stom beest. Gelukkig kon ik via een achtertuintje ontsnappen en een huis binnengedragen en vond het oude vrouwtje van het huis het blijkbaar doodnormaal dat ik op de vlucht voor een cougar haar huis binnenvluchte.
Heftig dat er zelfs een keizersnede en afpellen aan te pas moest komen. Alles is al gezegd; persoonlijk had ik het ook anders aangepakt maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik hoop dat Luna snel de oude weer wordt. En wat scannen betreft: had ik ook niet gedaan en één van onze merries was zeker zo dik als Luna; kwam gewoon een normaal formaatje uit. Dat hoef je jezelf niet kwalijk te nemen in mijn ogen.
Wij hebben hier Fachenda; dat betekent 'showy'. Vonden wij wel leuk en klinkt lekker.
Eerste dagen wat sloom en futloos, maar inmiddels bij haar 2 vriendjes in de wei en nu gelukkig lekker wakker en alert. Heerlijk! Ook ik zoek nog een naam; had ik dat hier al gevraagd? Wellicht zitten er hier creatievelingen; heb wel wat ideetjes, ook vanuit mijn volgtopic, maar ben er nog niet uit. Moet beginnen met een I/J en dan met een cijfer erin (vorige veulens waren FFW88, Go4it en High5
). In het namentopic is niet echt wat naar voren gekomen.