Wij hebben een aantal jaren een huisje in Steindorf gehad. De laatste jaren in Niedernsill.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
prachtig gebied!! Jes schreef:CC wat grappig, wij gingen jaren lang elke winter 2 weken daar skieen, en dan elk jaar naar dit hotel:
http://www.lienz-hat-es.at/suche/shoppi ... obi2Id=569
Mijn vader was helemaal gek van de grote supermarkt in Lienz, vroeger heette dat de KGM, geen idee hoe hij nu heet.
Vind het wel grappig dat ik nu een beetje weet waar je zitprachtig gebied!!

Heb het na afgelopen week nog 2x weg moeten duwen.. Wel erg leuk om zo ook te voelen maar heb liever dattie gewoon braaf gaat zijn en niet dwars gaat liggen.
Nu had mijn dierenarts een idee om dr een stukje dicht te naaien en een zender vast te hechten.. maar ik heb daar totaal geen ervaring mee.. 
Als je een dier al zolang kent doe je er liever niet afstand van.
) Echt heel irritant om continu melding te krijgen. En dan komt het nog dat met de geboorte de melder niet is afgegaan, omdat ze waarschijnlijk niet plat heeft gelegen
.

emn ze staat in haar kraambox.
Cynthia82 schreef:Die foto van die beek is echt prachtig!!
Hier wordt het vanaf morgen ook weer kouder. Aan de ene kant wel leuk. Ik heb liever vorst en sneeuw dan dit weer; een graad of 4/5 met regen en wind. Maar aan de andere kant: IK WIL VOORJAAAAAAAAAAAAAR!!!!
Zijn trouwens alle merries hier (die niet geschoren zijn) zo erg aan het verharen?
Iemand zei laatst dat dat een teken was dat je merrie drachtig is van een hengstveulen. Ik vind al die fabels wel grappig en misschien is het leuk om bij te houden of het klopt (ik hoop het niet)

Voor mij hoeft die kou nu niet meer, ik wil voorjaar en vooral heel veel zon!