Hier ook vorderingen maar nog niet spannend genoeg... Sigrún haar staart kan al helemaal verticaal (terwijl het een knijperd is als je aan haar staart zit) Kling begint te rekken voor zover mogelijk bij een maiden. Uier doet even niet zoveel, geen harsjes meer, banden zijn wel al een tijdje slap, kan nog slaper. Haar gedrag is vooral iets wat opvalt nu.. gecontroleerde onrust en veel van houding veranderen, daarbij is ze ineens heel alert op haar omgeving en aanhankelijker dan ze was. Ze lijkt het nu al zat te worden langzamerhand of ze voelt wellicht onrust in haar lijf.
Snoevie, lief dat je dat vraagt Met TiBeest gaat het heel goed. Hij is zo lief, nieuwsgierig, ondernemend en op mensen gericht. Ik heb nooit eerder een veulen gezien dat mensen vanaf dag 1 al zo leuk vindt. Zodra er iemand in de paddock komt als hij er in staat, wandelt hij er vrolijk naartoe om te knuffelen. Wat mama doet, moet zij weten
Het is zo'n lekker beest Als je het leuk vindt: In zijn topic plaats ik iedere dag een paar foto's. Dus als je het topic doorbladert, kom je er veel tegen
TiSchatje! Hij is ZO leuk! Zie nog meer prachtige wezentjes langskomen! Opfok doe ik zelf niet, ze kleintjes blijven bij onze kleine kudde. Aantal jaren terug, met 2 hengstveulens, bleven deze ook bij de kudde, maar dan met de ruin in het stukje naast de merries. En alles 24/7 buiten, dat vind ik voor het jonge spul ideaal. Hier in de omgeving is overigens wel fijne opfok te vinden, maar voor de meeste van jullie te ver weg denk ik. Kiki verandert niks, ze heeft helemaal geen haast. Ik verdenk haar ervan dat ze het net zo stiekem gaat doen als vorige keer...
hier is er eindelijk hars.... maar pffft heb een afspraak bij de schoonheidsspecialiate, eens kijkwn wat ze gaat doen
Maseike
Geplaatst: 24-05-11 06:51
Monchique bevallen van een zeer prachtige merrie veulen Met trots kan ik zeggen dat Girl scout Cookie,s en mama Monchique het goed maken. Monchique is iets voor 4 uur bevallen en kind was er binnen 4 min.