Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daphnejumper schreef:Gefeliciteerd meiden met jullie veulens!!!!
Fijn dat het allemaal goed gegaan is.
Ik ben gisteren nog even in Utrecht geweest bij Marona....
Die staat er nog rustig bij, maar melk stroomt echt uit dr uiers. Als je er naast staat spuit het eruit. Zo appart. Wel ontzettend blij dat ze het nog zo lang vasthoud want de 320 komt nu wel in de buurt.
Trouwens hebben jullie ook Champie gevolgd? De tweeling?
Ik vroeg erna, omdat ik wist dat ze ook in Utrecht stond......
Ze was gisternacht bevallen......allemaal goed gegaan, alleen helaas niet van een tweeling. Het was gewoon maar 1 veulen.....
Wat een giller......(niet negatief bedoelt hoor) maar je maakt je helemaal zorgen omdat er een tweeling in zou zitten, komt er maar 1 uit. En zo heel groot was het veulen niet.....
parouscha schreef:daphnejumper schreef:Gefeliciteerd meiden met jullie veulens!!!!
Fijn dat het allemaal goed gegaan is.
Ik ben gisteren nog even in Utrecht geweest bij Marona....
Die staat er nog rustig bij, maar melk stroomt echt uit dr uiers. Als je er naast staat spuit het eruit. Zo appart. Wel ontzettend blij dat ze het nog zo lang vasthoud want de 320 komt nu wel in de buurt.
Trouwens hebben jullie ook Champie gevolgd? De tweeling?
Ik vroeg erna, omdat ik wist dat ze ook in Utrecht stond......
Ze was gisternacht bevallen......allemaal goed gegaan, alleen helaas niet van een tweeling. Het was gewoon maar 1 veulen.....
Wat een giller......(niet negatief bedoelt hoor) maar je maakt je helemaal zorgen omdat er een tweeling in zou zitten, komt er maar 1 uit. En zo heel groot was het veulen niet.....
Jeetje wat een giller inderdaad!
Hmmm wel een beetje vaag, hoe zijn ze er zo bij gekomen dan dat ze dacht dat het een tweeling was?
daphnejumper schreef:Ja volgens mij omdat ze ontzettend dik was, en de eigenaar een foto had gemaakt van een van de eerste echo's waarop ze later dachten dat het twee veulens waren die achter elkaar lagen.
Merrie heeft al eens eerder tweelingen gehad, dus was opzich niet vreemd als ze tweeling droeg. Dus namen ze dat maar aan.
In utrecht konden ze telkens maar 1 veulen vinden, maar ja, als je al zo ver ben, dan is dat ook nog maar moeilijk te zien. Dus is beetje een foutje gemaakt.
Denk dat paard ondertussen daar bijna 3 weken heeft gestaan.....
Lekker voor je spaargeld.....
InekeH87 schreef:ja als die van mij nou ook eens begonnen. Ze loopt al een maand met slappen banden en een redelijk gevuld uier. Het uier staat nu echt op knappen en er is vocht uit te krijgen, maar natuurlijk nog steeds geen veulen. Ze is nu ook pas 325 dagen ver, maar 2 weken terug dacht ik echt dat ze geen week meer zou wachten. Ondertussen ben ik dus nog steeds aan het camera staren.
AliceTwingo schreef:Het ene vruchtje was uiteindelijk afgestorven