Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmDee schreef:Ik weet niet of iemand nog naar de cam van Mocha kijkt, maar ik geniet altijd zo vreselijk van deze cam http://www.marestare.com/layzacres.php
Wanneer Mocha een veulen krijgt weet niemand, maar de beesten en de kinderen daar zijn altijd zo leuk om naar te kijken. Helemaal de oude Victor, het grote paard dat ze meer dood dan levend in een weiland terug vonden, ooit heeft ie een poosje bij hun gewoond, maar was niet hun eigendom en moest weer terug. Graatmager kwam hij uiteindelijk weer bij hun, en als je ziet hoe hij al gegroeid is en hoe geweldig hij is met al die mini's en de kinderen daar, petje af voor deze mensen.
suffie schreef:Ja, ze krijgt morgen per hoge uitzondering hulp van 1 of ander bedrijf en als het goed is komt hij morgenmiddag online. Ze hoopt dat het veulen dus nog even wil wachten hierop....
EmDee schreef:suffie schreef:Ja, ze krijgt morgen per hoge uitzondering hulp van 1 of ander bedrijf en als het goed is komt hij morgenmiddag online. Ze hoopt dat het veulen dus nog even wil wachten hierop....
Is hier nog iets over bekend of heb ik iets gemist?