Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
5 maanden alweer, wat vliegt de tijd!

) en tevreden, meer is er nog niet aan te zien
Vorig jaar had ze me ook al te pakken tussen de 18 en 42 dagen, dus ik juich nog niet te vroeg. Toen kon ik haar nog terugdekken, nu niet meer.
Bij de vorige ging het ook allemaal goed! pretty schreef:Quirinake: zo,die heeft al een flinke buik op 5 maanden,afgezien met de vorige dracht(jajah ook gevolgd toen)
Waarschijnlijk omdat ze niet echt meer fanatiek aan het werk is??
Mijn merrie had haar laatste dracht ook weinig buik,maar nu is ze eveneens op rust,en ik denk dat dat buikje er ook veel vlugger zal bijkomen nu.![]()
Hoe is het met Forpreza trouwens?
op de weide staat niets gras meer enz
Maar tligt vast ook wel wat aan het niet-werken, maaaaaar niet helemaal
Want ze is op een korte tijd snel verdikt 
Ik moet haar veel ontsmetten van al haar wondjes
MAar over het algmeeen is ze superbraaf en wàt een lief karakter (als haar bloed niet omhoog komt) heeft ze toch
Ben benieuwd voor als ik erop ga
Nicole288 schreef:Neon: altijd positief denken heBij de vorige ging het ook allemaal goed!
Toen werd ze eind juni/begin juli gescanned en was ze niet meer drachtig, daarna hebben we behoorlijk lopen tobben en bij de laatste poging was het pas raak. En aangezien 1 op de 6 merries blijkbaar toch verstoot tussen de 18 en 42 dagen.......blijf ik een beetje negatief, dan valt het alleen maar mee.
wist niet dat dat kon
Ik ben 1.72:

leuk hoor!!!
(of gewoon stiekem veel grasjes) ...zal gauw eens wat foto's maken Mazzel-meid schreef:Quirinake; leuk dat Forpreza zo'n lieverd is. Wanneer plaats je weer foto's van d'r?
ehmmm nieuwe foto's.. als ik een keertje mn digi meeneem
Ik wil haar ook niet teveel laten zien hier op bokt, zo weinig mogelijk totdat ze onder het zadel gaat
Maar als er echt velen zijn die haar willen zien, plaats ik ooit wel is wat foto's
met paspoorten kan ik me redden maar stamboek........ nope
Quirinake schreef:Mazzel-meid schreef:Quirinake; leuk dat Forpreza zo'n lieverd is. Wanneer plaats je weer foto's van d'r?
ja eehmmm nieuwe foto's.. als ik een keertje mn digi meeneem
Ik wil haar ook niet teveel laten zien hier op bokt, zo weinig mogelijk totdat ze onder het zadel gaat
Maar als er echt velen zijn die haar willen zien, plaats ik ooit wel is wat foto's

)