Hee, ik heb net heel het topic gelezen, en echt geweldig dat hij zijn beugels niet meer aanhoeft! Echt ! Het is een heel mooi veulen, nog heel veel plezier met hem toegewenst, want pech heb je genoeg gehad! -xXx- Lissy
zoo ik heb het hele vandaag pas gelezen maar man wat een 'mooi' verhaal zeg! Het gaat nu zo goed met hem! en hij hoeft geen beugels meer om... hij boft maar met zo'n goed baasje, maar zelf is het ook een échte fighter!!
Wat heerlijk dat hij die beugels niet meer hoeft te dragen Libke! Het deed je vast erg veel goed om op de kliniek te horen dat hij zo vooruit is gegaan! Die steigerfoto's zijn absoluut geweldig! Je hebt een fantastisch paard!
Het is ook een klein wonder zeg.... Wat een schak die eerste foto's en nu, alles oke !!! Die wonden gaan nu ook sneller genezen en voor je het weet zie je er niets meer van....
Hopende dat jij nu ook een beetje je rust gaat krijgen !!
En laat die foto's maar blijven komen hoor, graag zelfs, het is een genot om een veulentje met zo'n verleden zoooo veel plezier te zien hebben !!!
Jeeh, ik had nooit gedacht dat het allemala op zijn pootjes zou neerkomen. zeker niet na je 1e post! Super gaaf dat het nu zo ontzettend goed met hem gaat! Hij is een levend voorbeeld van de nieuwe technieken, want als ie 20 jaar eerder was geboren had ie de 2e dag van zijn leven waarschijnlijk niet gehaald.. maar hij is het grootste bewijs van een paardenmens met een paardenhart op de juiste plaats! Libke, hje bent echt een super eigenaar voor je veulen!!! Heel veel plezier van je Fighter!!
Helemaal super wat een geweldig nieuws!!! Hij ziet er echt heel goed uit zoals hij loopt te rennen door de wei! Echt lekker dat hij die beugel niet meer aan hoeft, dat is al een hele zorg minder!