The rest did not turn out

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TheSam schreef:Ehhh Sjoert, zou je dat voor mij kunnen vertalen??
MarijeR schreef:Sjoert schreef:Yep Marije, daar heb je gelijk in.
Ik heb je wel eens horen zeggen:
"er is niets zo makkelijk dan vanaf een afstandje commentaar te geven" .
Ik hou me stil![]()
Je wilt niet weten wat voor mails eigenaren van cams wel eens krijgen
Dan zou ik meteen de stekker eruit trekken hoor, niet te geloven wat voor commentaar er soms komt...
Ik heb mails gelezen waar je echt niet vrolijk van wordt.
Je kan er gewoon vanuit gaan dat de meeste mensen met een cam genoeg ervaring hebben om te weten wat er wel of niet moet gebeuren.
Ook is het beeld vanaf een cam niet te vergelijken met het beeld als je daar ter plekke in de stal staat.
Vandaar dat er ook bij veel sites staat: Wij doen het op onze manier, heb je daar problemen mee? Kijk dan niet.
Sjoert schreef:TheSam schreef:Ehhh Sjoert, zou je dat voor mij kunnen vertalen??
The rest did not turn outBigger than I thought he would be. She did not show that big of a baby, but is a little longer backed
De rest van de foto's die Dar had gemaakt waren mislukt. Het veulen is veel groter dan dat ze had verwacht, omdat Red's buik er niet zo uitzag alsof er een groot veulen in zou zitten.
Wat dat laatste betekent weet ik niet precies.. marije?
ThePast03 schreef:Ik vraag mezelf ook wel eens dingen af en dat is geen commentaar hoor. Het is wat anders als je die mensen lastig zou gaan vallen met emails maar persoonlijk vind ik dat er hier best wel vragen en/of opmerkingen geplaatst mogen worden.
Kunnen we alleen van leren!
MarijeR schreef:Dat is ook wel zo, maar als ik soms tig keer lees ze moeten de merrie en veulen met rust laten, ze moeten zus en zo of ik zou dat nooit zo doen, dan denk ik ook van krijg het heen en weer, ik zet mijn cam niet eens meer aan...
Maar ja, dat zal wel anders over komen als je zelf een cam hebt draaien