jeddah"]
Ik heb geen voerbakken, ik gebruik emmers (zonder hengsel natuurlijk!) op de grond, dit omdat er al teveel voerbakken zijn gesloopt
terwijl de paarden hun best deden het voer op de grond te krijgen. Dus ik me maar aan hun wens toegegeven, voer op de grond, in een emmer. Dan hebben ze gelijk de hele nacht een "speeltje" waar ook dankbaar gebruik van genomen wordt aangezien de emmers vaker wel dan niet buiten de stal belanden
!
[/quote]
Nu ze in hun tijdelijke onderkomen staan doe ik het ook zo en er wordt driftig mee gevoetbald! Ik heb nl. een paard waarvan het voorbeen automatisch gaat graven als ze met iets interesssants bezig is. Een lege emmer valt daar ook onder. Ik heb nu dus vierkante emmers, en ovale, en gescheurde
... in hun uiteindelijke stallen wilde ik eigenlijk toch wel voerbakken hangen, en automatische drinkbakken. Behalve voor de drachtige merries dus ....
[quote="jeddah schreef:Als waterbak gebruik ik normaal specie tonnen, in de hoek van de stal,
Same here ... alleen heb ik een Miss Piggy op stal (die met dat volautomatische voorbeen) die het kennelijk lekker vindt om een plonsplee te hebben
... en ik maar slepen met die volle ton waar ze dan uiteraard niet meer uit drinkt
.
Buitenkant van de deur is idd een goed idee