Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. vandaag is het 23 graden en morgen geven ze weer regen uit
.
gefeliciteerd!
SophievdV schreef:Goedemiddag!
Ik kom me toch maar weer melden hier![]()
Iedereen met een drachtige merrie: gefeliciteerd!!
Ik moet nog wel even het eea bij lezen geloof ik..
Wij hebben de merrie gisteren laten scannen. Geen idee waar ze in haar cyclus zat maar guess what: perfect hengstig! Dus meteen gebeld en besteld. Vandaag wordt ze geinsemineerd met Henkie (v Alexandro P)! Zo benieuwd wat dat dan wordt.
De merrie is trouwens vrijdag Ster verklaard bij de Geldersen, erg blij mee
[ [url=m/Ujw6wv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vulina: onze Eebert reageerde drie jaar geleden ook niet op het hengstig spuiten.. vet vaag.
Baudyh: zelf insemineren lijkt me vet handig! Zou ik ook wel willen. Je kan daar een cursus voor volgen toch?
Zijn er hier ook nog mensen die ervaring hebben met nakomelingen van Fontaine TN?

Gefeliciteerd dat ze ster is geworden!
Maar had begrepen dat midden mei nat en koud zal zijn..
De dagen kruipen dan voorbij he 
Gefeliciteerd met de twee en succes voor de andere dames!
Nu vind ik het veel rustiger en geen druk als meer mensen hem willen gebruiken dat hij weer weg moet. Vind het nu veel relaxter dan vorig jaar. Zilver kreeg 2 buisjes, de volledige dosis. Wel net verdunning. Duimen draaien!! Zaterdag even naar de kliniek om te scannen. Weekendkosten zijn geen lachertje 

SophievdV schreef:Baudyh dat is een knap veulen van Fontaine! Veel front ook.

Jij hebt het ook druk idd
Hopelijk komende ronde meer succes
)
!
Lijkt me echt super interessant om zelf te kunnen insemineren, maar voorlopig hou ik het gewoon bij stalhouder die het ook prima kan.
Stalhouder zegt ook dat elke merrie weer anders is en het vooral veel doen is om het onder de knie te krijgen
)

! Fijn dat ze zo zen was, en idd hier ook merries die tot 1 of 2 dagen na insemineren echt nog wel hengstig tonen, maar toch echt drachtig zijn op de 16 dagen scans 
Succes met de hengstige merrie.
!
! Knappe man heb je voor haar uitgezocht. Hier ook blij dat de Frederiksborger Chris middels KI doet sinds vorig jaar, eerder alleen natuurlijk, dat werd hem dan voor ons echt niet.
Succes !
Gefeliciteerd ook hier, ben benieuwd naar het resultaat volgend jaar
Succes !

. Inmiddels nog 4 maar ze duren jaren! Is het al dinsdag?
1 daarvan hebben we nu op de 3e merrie geprobeerd in 2 jaar tijd en dat zou dan goed sperma moeten zijn.