Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulina schreef:Ik heb nog nooit 5 keer hoeven insemineren. Ben nu al benieuwd naar morgen, of ze geovuleerd heeft![]()
Vandaag de volgende dekken. Ze toont erg mooi hengstig, maar maakt steeds mini eitjes. Vorige ronde 2.9; ei weg. Daarvoor 3.3: ei weg. Dus nu toch maar een poging doen op een klein ei.. Zul je zien dat het ei nu 6 wordt, en ik weer 5 keer kan insemineren, maar dan met een andere merrieLaten we hopen dat deze dan wel óf normaal vlot ovuleert óf reageert op chorulon
Brigitte_D schreef:Charlotte, als ze net zo is als d'r moeder dan ben je ruim optijd, die krijgt een ei van 5,5 haha.
Ik ga morgen met de merrie voor de 18 dagen scan, ben benieuwd want er zat dus een bloed/spikkel ei.
En ik hoop dat ik weg durf want de andere merrie kan elk moment haar veulen krijgen
Imaginaerum schreef:Ophouden nou met die knappe valkpony's, daar word ik hebberig van.
Mooie merrie heb je, Meya_!
Balko, hoe is je Desperado geworden? Ik probeer dit jaar met hem te dekken.
Gefeliciteerd, alicelover!
Ik heb mijn zorgen over het te laat zijn gedeeld met de hengstenhouder naar aanleiding van jullie feedback, dus wij gaan aan het begin van de middag weer scannen. Als we dan nog niet te laat zijn, wordt ze vanavond geïnsemineerd. Fingers crossed..
Balko schreef:Merrie is witloos