Hopelijk heb jij morgen ook goed nieuws twinklebel!
Marley is nog niet hengstig, maar wel al dikke vriendinnetjes met al de andere merries daar! krijg het ene complimentje na het andere van de hengstenhouder, das super fijn om te horen.
Mijn andere merrie, muis, is gisteren mee op show geweest, Die is IMHC Reserve champion Liberty en reserve champion IMHC senior mares geworden.
Datzelfde heeft mijn merrie Kabayo! Nieuwe ruinen op het landje naast haar, hengstige merries maar ze is in niemand meer geïnteresseerd terwijl ze anders meteen staat te snuffelen, zeker bij de ruinen! Dus ik ben heel erg benieuwd naar wat we woensdag op de echo gaan zien!
Luna2006
Geplaatst: 30-04-17 15:49
Merrie nummer 1 hier opnieuw goed hengstig net. Vanmorgen nog de hengst afslaan net duidelijk troebel plassen en laat zich, met wat geduld van Bocah's kant, dekken.
Vien is een bitch naar alle ruinen. Was ze vorige dracht ook, toen stond ze wel eens te pissen van nijd. Maar voordat ze hengstig is doet ze dat normaal ook, dus kan alle kanten op...
Als je over de duivel spreekt frida! Marley is heel erg duidelijk hengstig geworden deze namiddag. Volgens mij hebben mijn dames thelepathie gebruikt! als ze beiden van deze ronde drachtig zijn komen ze kort op elkaar pff hihi. Ik ben zo benieuwd naar je combi wish x sun. Bibix pheaton is een winning team hihi
Hopelijk gaan al die merries nu mooi hengstig worden nu de temperatuur stijgt ! Mijn DA vertelde dat ze afgelopen 2 weken al heeeel veel merries gehad heeft die gewoon niet goed hengstig werden of geen eisprong hadden door het koude weer... Waaronder die van ons dus