NatasjavE schreef:Er waren altijd veel fokkers actief op bokt en er was een levendige discussie over fokkerij.
Nu worden erf nog amper serieuze topics geopend. Tussen die mensen die weggegaan zijn van bokt zaten ook altijd leuke inzendingen.
Via de zoekmachine kom ik inderdaad veel oude topics tegen waar ik veel van leer, maar waar ik de meeste gebruikers van niet meer van op bokt zie. OK die discussies gingen soms ook gepaard met veel kritiek (denk aan anna/arie), maar uiteindelijk wel leerzaam en de topics liepen redelijk lang door voordat er een slotje op kwam. Het niveau was er over het algemeen wel.
Ik denk dat er ook een stukje beleid aan ten grondslag ligt. Als je volwassenen hebt in topics die monddood worden gemaakt omdat de helft van hun post 'offtopic' is (maar wel relevant voor de discussie), dan snap ik wel dat men afhaakt. Daarnaast zijn er nu ook zoveel sub fora voor de Fokkerij dat ik persoonlijk soms niet meer weet waar ik wat kan vinden.
zoveel bij lezen in die topics.. de berichten gaan zo ontzettend snel en moet dan pagina's bij lezen en loopt steeds achter de reacties aan
Vind echt dat een aantal mensen van een mug een olifant maken en veel zwaarder aan Bokt(-populariteit) tillen dan nodig.
. Haat en nijd, pittige discussies, maar ook users die voor elkaar klaarstaan. Een beetje als Bokt met iets grover taalgebruik en fijnere lay-out en custom CSS
De verkiezing is natuurlijk ook helemaal niet bedoeld voor het 'beste' veulen maar vooral voor het 'leukste' veulen. Daarin zal Beer met zijn hoge knuffelgehalte vast veel jonge, recreatieve bokkers aanspreken. Prima toch?