Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die is ook nog niet hengstig
Woogy schreef:Dacht wel dat je bekend voor kwam.
Met wie heb je haar gedekt?
dat heeft tot nu toe allemaal goed uitgepakt. het eerste veulen (merrie) is nu 1.60 en bijna 5 jaar. Dotan van vorig jaar is nu ruim 10 maanden en is bijna 1.40. Dus die zie ik ook wel boven de 1.60 uitkomen. 

). Niet heel fokkers verantwoord, maar ik kies wel bewust voor pony's die ook door kinderen gereden zouden kunnen worden. Fijn karakter i.c.m. Jazz is wel belangrijk. 
sultan15 schreef:Cynthia, haha ik ben inderdaad benieuwd hoeveel hengsten er over 2 jaar op jou lijstje staanhihi

En er zat 3 jaar tussen de vorige keer en nu.Memere schreef:Ik hoor wel eens van mensen dat ze de geboortemaat + 60cm nemen voor paardenveulen, bij pony's was het iets van 40 a 45cm.. kwam steeds redelijk overeen met elkaar.

polleman schreef:Cynthia82 wat is Fiore knap zeg
ik zal vandaag is nieuwe foto`s maken van Wings.
ja erg leuk samen geboren 2013 en dan nu samen drachtig best bijzonder.
Bedankt voor je uitleg van vos factor.

Woogy schreef:Dit was al na de daad, even bijkomen met een snack en een peuk
linda2008 schreef:Ach gezellig! Nu hebben mijn beide dames besloten om samen hengstig te zijndus beide maar dekken...
Zal je net zien dat ze beide in 1x pakken (of beide juist niet 1x) en volgend jaar tegelijk zijn uitgerekend

Luna2006 schreef:vanaf wanneer zijn merrietjes vruchtbaar? Maylinn staat te slettebakken met de bok van de buren
Memere schreef:Dekken jullie ieder jaar opnieuw of hoe denken jullie erover? Ik persoonlijk vind het wat jammer om elke keer opnieuw te dekken, alsof hun lichaam nooit even rust hebben om weer wat in conditie te komen. Ik zelf ben van plan om iedere keer 2 jaar achter elkaar te dekken, maar dan wel een jaar rust te geven voor hun rust te geven en wat terug in conditie te krijgen.
)Luna2006 schreef:linda2008 schreef:Haha jij bent scherp. Ja hij is bont
Nooit je verhoudingslijstje bont effen zetten
Sultan! 'Het was bijna zielig om er niets in te stoppen'

inowa schreef:Wie laat de merries bij de hengstenhouder staan tot ze drachtig zijn?