Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bij KWPNers ken ik enkele tuigpaarden, wat dressuurpaarden en dan houdt het wel op... Maar welk stamboek je er ook aan plakt, voor mij blijft het principe gelijk. Je begint met goed materiaal, dit geeft geen garanties, maar biedt het veulen wel de meeste kansen.
en ik moet zeggen dat ik veel positieve reacties heb en ook zelfs al heb gehoord dat iemand het veulen misschien wil kopen want die houden van aparte kruisingen. Word het een merrie en is het inderdaad wat ik hoop en dat is vooral omdat er in de mini's maar weinig beweging is en mijn kwpn merrie van don romantic heeft echt fantastisch beenwerk en ik hoop dus dat dit veulen als eerst een merrie word omdat ik dan weer kleiner door kan fokken en als 2e een kleine pony met enorm veel beweging erin en dan is het super leuk als daar dat champagne of silver kleurtje opzit
En daarbij fok ik ook nog met stamboom 

Nicole288 schreef:Pletje123 schreef:De merrie is donkerbruin (uit een vosmerrie) en de hengst is vos. 75% kans op een vos
Dan is het 50% kans op vos, dat valt weer mee he
(hoewel je uitbundiger wit dan wel weer meer op vossen tegenkomt)