Niet te veel bij nadenken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iorrr schreef:Ja ik vind het ook een hele leuke naam en ik wil graag iets met stip oid erin... Tja dan kom ik toch echt op G-Spot... Haha!
Annastacia wanneer is jouwe uitgeteld? Ik heb een heleboel namen... Als je tenminste van engelse namen houdt...
Iorrr schreef:Haha ooh nee het is engels!!! Klinkt goed in ieder geval... De singel bevalt mij tot op heden prima, maar hier is overdag praktisch altijd iemand op stal. Ze hoeven hem dus alleen 's nachts op.
Mijn buurman laat zo'n zendertje 'innaaien'. Als de blaas er dan uitkomt word hij gebeld, maar ik vind dit te laat...
Maar met 4 merries en één singel zullen we toch een keer verder moeten kijken...
Neonlight schreef:Tja, en camera's, wil eigenlijk ook wel. Zag ook dat als Neon uitgerekend is ik net die week ochtenddienst heb, half 7 beginnen.Dat is niet grappig.
Dus toch maar iets verzinnen daar op. Alleen heb ik ook weer de pecht dat haast niets op het werk werkt. Ik denk dat ik Jenny's man moet lenen, dat is 1 van de weinige cams die ik op het werk kon zien.