Go Casa Go Hiba als ik morgen ochtend de computer aan zet met mijn slaaptekortogen dan wil ik in iedergeval 2 nieuwe veulennieuws berichten zien hoor liefst natuurlijk een stuk of 10 maar goed moet niet veel willen natuurlijk...
Hier ligt Jade weer te schudden net als gister avond en nacht. Haar uier was niet helemaal vol zoals vanmorgen maar haar kling was vele malen langer als de afgelopen dagen haar staart zwiept als ze staat steeds heen en weer en ze kan nog geen 10sec. rustig op rust staan ze staat steeds te wisselen van been als ze staat. Maar ik verwacht vannacht nog geen veulentje. Het iniminieharsje van vanmorgen was eraf en is nog niet terug gekomen.
Bimmetje, hiboune en andere wakers SUCCES!!!! Heb de ooievaar jullie kant op gestuurd!!
justgushi
Geplaatst: 14-04-10 00:03
dierenarts is net geweest moet ieder uur gaan kijken!!! gadget was ieder keer aan het liggen en kreunen!!!! hij denk dat het echt niet meer lang kan duren hopelijk komt dat ook uit
Anderhalf uur geleden was ze voor haar doen erg onrustig en hadden we ook elke 30 sec een druppel melk. Begin van de avond trapte ze ook steeds rigting haar buik.
Welterusten, hopelijk een gebroken nacht en een veulen voor je Saffier!
Beeker
Geplaatst: 14-04-10 02:16
Heu!!!
Ik ben er vanaf. Zojuist is mijn merrie bevallen van een hengstveulen. Het ging allemaal heel vlot hij heeft alleen nog een beetje moeite met staan want hij is echt groot . We hebben hem even geholpen en zijn eerste slokjes heeft hij binnen. Voorlopig mag hij het even zelf proberen. Hij is wat ik verwacht had maar niet gewenst een bruin paard met heel veel wit. Maar goed het is wel een liefje! Morgen zal ik de foto's erop zetten.