hoi, ik was ook een meelezer, maar meid dit vond ik zo erg om te lezen, zat met tranen in mijn ogen. Ik vind het erg mooi dat jij je paardje zo lang de tijd hebt gegeven om afscheid te nemen,dit lijkt mij het moeilijkste wat er is, steeds het veulentje zien liggen, en dan moeder die contact met haar kindje probeert te maken, zou mij verscheuren van verdriet! Meid ik wens je vreselijk veel strerkte en natuurlijk hoop ik nu voor jou dat er een gezond veulentje geboren mag worden! En Voor Jenny een hele dikke knuffel, ze heeft het goed gedaan hoor, ze had een lieve zorgzame moeder geweest! xxx van bren!
brenin21
Geplaatst: 25-03-09 14:21
Het blijft spannend weer zo'n geboorte. Veel succes de komende nacht en ik zal voor je duimen dat alles voorspoedig verloopt en ze een gezond veulen krijgt.
heb je het mail adres of telefoonnummer van fury? zal ik dr even bellen met de boodschap dat ik nu een veulen wil en anders kom ik het er persoonlijk uit trekken
Posh
Geplaatst: 25-03-09 17:38
Ik hoop dat het goed gaat! Ik lees mee en ben heel benieuwd
is het doodgeboren?:( ik vind 't heel spijtig voor je..
Foss
Geplaatst: 25-03-09 18:34
ja Fury weet het goed binnen te houden, kan me voorstellen met dit weer en aangezien het deze week nog niet beter gaat worden kan het nog wel even duren. Onze mini houdt ons ook nog steeds bezig vanmiddag deed ze erg raar en ze leek weeen te hebben maar na een paar uur was het weer over dus maar weer naar huis gegaan en dan ga ik na het eten wel weer kijken. Succes met Fury hoop maar dat het snel komt dan kan je lekker slapen.
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-09 19:02
@ het word nu heel spannend .
furys mooie ronde kontje is helemaal verdwenen en verandert in een hoekig plumpudding gevalletje banden zijn helemaal los . baby ligt achterin flanken zijn nu net zo dik als dr buik . uier zijn tepeltjes ook volgelopen op klein puntje na . dr vulva is nog dicht maar veulen bewoog en poepgat en vulva bewogen mee .
ga nu even eten en zo naar da om konijn wat ik gevonden heb met myxo in te laten slapen .
en dan om 9 uur weer richting stal tot morgenvroeg .