En als Tyrza wint,krijgt ze les van jullie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tyrza schreef:Citaat:Maar wat nou als Tyrza de weddenschap wint? Haha!
Die kans acht ik zeer gering, gezien de toestand van Orinocco...
Stelletje schmiechten, gauw een clinic eruit halen he?
parouscha schreef:Heb je nu al wel een veulen Tyrzaof niet
IngLio schreef:Quirinake, als je je er prettiger bij voelt om daar te zijn, dan zou ik dat doen. Zorg er alleen voor dat je haar absoluut niet stoort, dus niet te dichtbij bij haar in de buurt bent. De meeste merries wachten totdat alles rustig is en iedereen (ook de mensen) op bed liggen.
Hoe veel dagen moet ze in principe nog?
Ik ga zo weg, maar de rest kan je vast wel verder helpen!
Succes iig!
Quirinake schreef:ok bokkersIk heb geen vervoer naar de stal dus ik ga straks eens kijken met mn brommer of er verandering is... Zoniet kan ik naar huis, zoja kan ik blijven...Of heb ik dat mis en zou zij bijvoorbeeld om half elf normaal kunnen zijn en om vijf uur bevallen? Zou dat kunnen? Of zou je dat al zien om half elf dan?
Sjen schreef:Odess, bij jou is het ook spannend! Ga jij waken vannacht?
Quirinake schreef:Ik denk dat ik maar ga wakenJe weet maar nooit en ik vergeef het mezelf niet dat ik er vannacht niet zou bijzijn als het moest gebeuren... Dus duim voor mij asjeblief
cheyenne01 schreef:Quirinake schreef:Ik denk dat ik maar ga wakenJe weet maar nooit en ik vergeef het mezelf niet dat ik er vannacht niet zou bijzijn als het moest gebeuren... Dus duim voor mij asjeblief
succes.......
Mac schreef:Jongens, spannend!
Quirinake: je weet het he: als je begint met waken kun je niet meer terug. Stel dat je dan 1 dag niét gaat waken, dan raadt je al wat er gebeurt
![]()