Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

moet snel eens wat foto's gaan maken, maar merrie ziet er nog steeds wat gehavend uit van haar avontuur op de kliniek, dus denk dat ik nog even wacht tot een aantal wonden wat mooier dicht zijn en de hechtingen uit haar hoofd zijn gehaald.

)

wat was/is fi een enorme toverbal. Zo leuk 

Vond het erg leuk, heb hier 5 jaar geleden stage gelopen. Even wat bijgekletst 

Piarens schreef:Mooi rond buikje heeft ze Cynthia! En een heerlijke teddypels! Heeft mij Fries ook maar daar valt dat veel minder hard bij op! Ons Shetje is wel helemaal teddy modus
Muronia schreef:AnsoDM ik zou eigenlijk geen nieuw zadel laten aanpassen op een drachtige merrie. Straks na de dracht is ze weer zoveel anders.

AnsoDM schreef:Muronia ik laat liever te veel controleren dan te weinig. Niet dat ze het volledig moet aanpassen hé. Want ze werkt nog 5 dagen op 7 en soms nog wel zeer intensief. Ook zijn ze op de hoogte van haar dracht. Ik zie wel wat ze zeggen.
voor jou!
(als ik weer echt kan rijden en Fi ook weer een beetje kan beginnen).
Moosss schreef:Hiiii,
Wij hoeven ons niet perse aan een letter te houden want het veulen kan bij het NAS ingeschreven worden
Het lukt niet om een foto van de combinatie toe te voegen. Maar, Gwen is een donkerbruine KWPN merrie en Argument een zwarte hengst met een soort stippel “deken”

(al denk ik eerder dat het dan nog slomer gaat... Bedankt alvast allemaal!!)
Ik mis een ballon emoji op bokt.
Die 'schaduw' vlek was me eigenlijk nog helemaal niet zo opgevallen. Maar oke, haar kleur is sowieso mooi.
Ik begin er niet aan, ik hou 't wel bij de dubbele lijnen, vermaken we ons samen prima mee. En dan te bedenken dat die van mij pas 5 maanden is en we over een week pas op de helft zijn (waarom komen deadlines voor school zo snel dichtbij en gaat de dracht zo traag?)
En jeetje, hopelijk blijft de kleine bij jou ook nog even zitten.
Ik vind die vlek op haar buik zo enorm leuk!
Ik heb het denk ik even gemist, maar wat is er met je merrie gebeurd dat ze in de kliniek heeft gestaan?
Ik vind het altijd zo leuk te zien als mensen met een Fjord ook daadwerkelijk de manen goed bijhouden. Doet zoveel goed aan de schoonheid van dat ras vind ik. Leuk dier! 

dag 216
en veeel vrachtwagens dus veel lopen doe ik nooit echt met ze.