astriidj schreef:Sofie geen verjaardagscadeautje?Hopelijk vannacht dan eindelijk eens!
Sterkte Mariëlle![]()
Vrouwke wat gaaf Storm op de cover!
Woogy die showt al leuk zeg! Succes!
Hahaha larvesKrijg inderdaad ook wel rammelende eierstokken van zo'n veulen. Voel me net een beetje mama. Maar een mensenbaby wil nog even een paar jaar mee wachten.
GhiGhi ook al aan de diarree. Wat een zorgen om zo'n kleintje heIs wel echt een prachtig sjiek veulen!
Chimello heb je ook een kleur foto van je palomino veulen?
Jeetje Crines dat gaat hard!Prachtig donker ook! Maar zo'n donkere schimmel is inderdaad ook om bij weg te kwijlen.
Pretty wat lief die wollige bolletjes![]()
Rimpels bij de kling waren hier zo goed als verdwenen. En hij komt er meer op te liggen ipv tussen. Lijkt inderdaad wel op de foto die je poste Luna, alleen ging ie dan ook nog open staan.
Ik heb hier niet geholpen met droogwrijven. Alles ging vanzelf eigenlijk en hij had het ook helemaal niet koud.
Wanneer hebben jullie een halstertje omgedaan? Halster is hier nog veel te groot, of ik moet een shet veulenhalster kopen
Vandaag de laatste dag antibiotica gehad, gelukkig maar want het werd een steeds groter gevecht. Maar de kleine doet het verder super! Is wel nog iets aan de diarree, maar de merrie is nu ook al hengstig dus dat zal ook wel meespelen.
Hij slaapt goed
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij drinkt goed
[ Afbeelding ]
Hij rent lekker door de wei
[ Afbeelding ]
En is verder vooral heel knap![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Schitterend!! Weer zo'n mooi veulen!!