van harte lisanne, wat een knap veulen! Hier houden sool en whis marlinde en mij de hele nacht al wakker, sool onrustig, en whisper wel rustig, maar op sommige momenten sjeest ze ook door haar stal heen...
k ben idd aan t waken, en marlinde en ik houden elkaar wakker .. Hier weinig verandering, behalve dat whis al haar hooi op heeft, en haar staart hangt geen sec stil.. Ow ja, ze deed net ook een ini mini plasje.... Bij sool ook nog weinig aan de hand op t moment...
kyrkelover
Geplaatst: 14-03-10 07:13
GEFELICITEERD! Hebben we nu allemaal bibi gemist. Ik werd wakker met het gevoel dat ik op de cam moest kijken. Tjha id ezat vast, vernieuwen, een veulie!! Wel nog helemaal nat en dergelijke. Hoe laat is het geboren amandake?
ColdstarZ
Geplaatst: 14-03-10 08:16
goedemorgen allemaal! Hier even een update.. Sool en whisper hebben ons voor de gek gehouden.. We zijn de hele nacht wakker geweest.. En nee jammer genoeg hebben beide dames het binnen gehouden..
Groetjes marrlinde en mij..
Meiden, nogmaals gefeliciteerd met de 2 veulens! Amandake, foto's????
eldango
Geplaatst: 14-03-10 08:21
Goeden morgen. Miszlisanne en Amandake gefeliciteerd. Heel veel plezier met de veulens.
Hoe toepasselijk is de naam Finally. Na lang wachten.
Iedereen met een mijlpaal gefeliciteerd.
Iedereen die waakt succes.
Denk dat ik dinsdag buiten foto's kan maken. Gisteravond had ik nadat mams een emmer brok door de stal heen gooide en een aanval of 15 op mij. Gewoon oren plat en proberen te pakken. Had ik haar eindelijk te pakken. Heb toen vlug er een bostel over haar gehaald. Daarna even stal recht gelegt toen kwam even Future's Pride hinnikend op me afgelopen. Zo schattig. Nu de merrie nog.
ja als die van mij nou ook eens begonnen. Ze loopt al een maand met slappen banden en een redelijk gevuld uier. Het uier staat nu echt op knappen en er is vocht uit te krijgen, maar natuurlijk nog steeds geen veulen. Ze is nu ook pas 325 dagen ver, maar 2 weken terug dacht ik echt dat ze geen week meer zou wachten. Ondertussen ben ik dus nog steeds aan het camera staren.