Die lijkt te slapen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 13-07-09 03:34
buster4ever schreef:
hmz toen was t ezeltje weg...toen was ze dr weer
Lijkt verdacht veel op een muildier, d'r zit echt een paardenhoofd op vind ik.
NathalietjeB
Geplaatst: 13-07-09 03:35
tis jmmr dat ezeltje n et buiten beeld ligt vind dr ook best groot overkomen voor een ezel
NathalietjeB
Geplaatst: 13-07-09 03:36
van bothy stud ging net ook plat nu ligt ze weer op dr buik... hopelijk gaat zij ook donker veulentje geboren??
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 13-07-09 03:39
Kan het niet helemaal zien maar het lijkt er wel op. Dan heeft het toch niet zo heel lang geduurd achteraf. *je zus zeg, dat is een knoepert! Geen wonder dat het wat moeilijk ging.
Laatst bijgewerkt door balance op 13-07-09 03:40, in het totaal 1 keer bewerkt
thanks everyone...it is definitely a jack.. We really didn't get a good look before Poot decided that she didn't want to share the baby. Little guy still has not eaten...so the vet is on the way to help calm Poot...and get some much needed colostrum into him. I do have pictures..but no time to download yet. He looks to be black...with no spots... oh well..as long as he is healthy.
Poot did a wonderful job. There was some trouble getting the head out..but once that happened...it was smooth sailing.
April en Sietske een veulen?! Es ff kijken op Marestare wat het geworden zijn.
MamaSnoopy
Geplaatst: 13-07-09 16:46
ach, Sietske heeft toch een veulen gekregen vanochtend. Ik was er al bang voor dat ik haar ging missen vandaag. Baal er best wel een beetje van, volgde haar al zolang. Had een uurtje later moeten gaan werken Maar aan de berichtjes te lezen was het er snel. Dank je wel Owens Mama!!! Het is een filly......lief hoor!!! Ga Marestare eens even lezen. Haar bevalling zal best wel gefilmd zijn door iemand daar http://www.marestare.com/cam.php?alias=jade