Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goede morgen,
zie foto onderaan)

he adriana die van jou springt er wel uit jemig
, ik hoop voor je paardje dat ie snel komt en amandaké het lijken wel bolletjes wol, echt lief.
!
!
.

Maar dan kom je wel te weten wat voor een paard je hebt hoor (van karakter) Ze is zo ongelofelijk braaf
ze staat gewoon de hele dat braaf uit haar netje te eten....dat hou je niet voor mogelijk...ze doet verder helemaal niks, terwlijk de rest van de paarden voor dr neus aan het dollen zijn. fantastisch paardje
ben echt heel erg trots op haar hoor
Eind februari gaan we terug opbouwen
(stapwerk)
Het groeit allemaal goed door zo te zien. Ook bij dat fjordje van Bella zie je nu goed het verschil.
Ik hoop dat je voor haar een leuke nieuwe eigenaar kunt vinden.

en zo op foto zou ik ook zeggen dat ze drachtig is, maar das natuurlijk moeilijk te bepalen van hieruit 
leuke fjord en ja ik vind dat je nu toch al heel wat buik kan zien
komt wel goed

zou je het veulen dan voor jezelf willen houden mits een koper enkel de merrie wilt? (sorry ben nieuwsgierig
)
powiepower schreef:over Jive dr blessure staat een heeeeeeleeboel pagina's terug wat...ze heeft een peesblessure, eerst korte revalidatie gehad..maar het ging niet over. Naar de kliniek geweest, en opnieuw nu een lange revalidatie periode. Ze staat nu bij elkaar al 4 (?) maanden stil. In ieder geval erg lang. Maar ze is inderdaad superrrbraaf
Een paard bij ons op de manege had dat ook. Heeft alles bij elkaar zo'n 6 maanden stil gestaan. Helaas bleef hij er niet zo rustig onder als jou merrie. Zodra hij weer een beetje mocht stappen werd ie veel te druk en dat werkte averechts. Nu is hij inmiddels zover opgeknapt dat hij weer een half uurtje kan rijden.