Vulina, hopelijk kunnen je hoefsmid en dierenarts haar weer op de rit krijgen. Ik he. Geen ervaring met straalkanker, maar het lijkt me een lastige en pijnlijke aandoening. Dat ze drachtig is maakt het er ook niet makkelijker op. Sterkte met haar!
Angelpam, er komen mooie buiken voorbij, maar die van jouw merrie vind ik wel heel erg mooi! Heel duidelijk te zien al!
Welkom aan degenen die nieuw zijn. Nog meer veulentjes om naar uit te kijken.
Cp, spannend zo hoor. Ik ben benieuwd hoe lang ze ons nog in spanning houdt.
Ik zag dat de eerste camera's ook al hangen. Zijn er ook mensen die een 'livestream' instellen, zodat anderen mee kunnen kijken? Hoe gaat zoiets in zijn werk?
Hier kan iedereen die het appje download en ik de codes geef gewoon live meekijken . Eerder hadden we via een ander programma livestream maar dat was super ingewikkeld toen
Janinevv
Geplaatst: 09-01-20 18:15
cp112 schreef:
Hier kan iedereen die het appje download en ik de codes geef gewoon live meekijken . Eerder hadden we via een ander programma livestream maar dat was super ingewikkeld toen
Hier ook. Wij moeten dan zelf de telefoonnummers toevoegen die wij akkoord geven.
Ik doe het via Angelcam, via die link kan iedereen meekijken, ik moet alleen mijn externe link nog eens laten nakijken voor het zover is want momenteel kan ik alleen via WiFi kijken thuis.
Ligt aan de ontwikkeling, en ook aan het aantal veulens wat ze hebben gehad. Ik heb ze gust lopen met meer uier. Als het door ontwikkeld laat ik wel even opmeten, maar ze staat nu stil qua ontwikkeling, dus word ik nog niet ongerust.
Joan is ook ongeveer zo ver met haar uier Vulina. Is ze ook begin Maart uitgerekend?
Renske_W
Geplaatst: 10-01-20 07:55
Olivia is over 6 weken uitgerekend. Maar daar nog niet veel verandering gezien qua uier. Zal proberen er aan te denken vanavond eens een foto te maken.