Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gblover schreef:Urielle schreef:België, er zit nooit iemand in mijn regio![]()
Ik woon ook in Belgie, maar weet natuurlijk niet in welke regio je woont.
Vesceron schreef:Polleman, ik heb de hengstenhouder nog niet gebeld, ga ik morgen even doen. Maar ik zat wat rond te surfen gisteren en zag bij de Bond van Hengstenhouders bij de voorwaarde dat ik geval van dood geboren veulentje de hengstenhouder verplicht is minimaal 30% korting te geven in het nieuwe seizoen. Het lijkt er op dat Van Uytert daarbij is aangesloten dus ik heb hoop
Ik ga weer voor dezelfde hengst dus dat zou toch best een hoop centjes schelen
Diane, die weggetjes herken ik! Diane en ik zitten belachelijk dicht bij elkaar![]()
Gaat het goed met je dametjes? Zou het wel leuk vinden om een keer te komen kijken![]()
Met m'n merrie is nog steeds alles goed dus die is er met de schrik (en wat nietjes in d'r doos dan) afgekomen. Ze vertoont alleen wel al weer hengstig gedrag, ze was voor de dracht zo'n beetje het hele jaar rond hengstig, dus ik denk dat dit weer terug komt.
Iemand trouwens enig idee hoelang het duurt voor haar uiers geslonken zouden moeten zijn? Ze zijn flink en ze kegelt als een malle.