Maar in principe gaat het dus wel over dezelfde kruising van genen, Dun x créme. Maar dan gewoon het verschil in valk/palomino.
Ok,ben weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diane65 schreef:Heb nu ook voor Bridies' staart Cribox besteld. Wordt dan wel een smeerboel, maar ze houdt dan wel een mooie volle staart. Gilly-Gail is sinds een week of 2 ineens gaan 'sabbelen' aan de staart, maar knaagt dan nu en dan ook nog wel iets af. En verder heeft Gilly-Gail sinds vorige week plots een aardige navelbreuk, dus dat wordt over een paar maanden opereren. Echt enorm balen! Dacht al iets te zien toen de navelstreng was ingedroogd en er af was gevallen, maar dat plekje was zo minimaal. Helaas nu niet meer....
ShamalArabs schreef:ships... waar ik de wintermaanden hooi haalde is door het hooi heen en die waar ik zomers hooi haal, die heeft nog niet gemaaid... moet ik ineens vanaf woensdag ergens hooi vandaag hebben voor een week of 2 á 3... Dat is dus minimaal 2 weken op gras-rantsoen, dus wat we voeren wanneer ze vol in het gras zouden staan, dus = +/- 220 kg per dag x 14 dagen = dik 3 ton hooi/kuil/voordroog wat nog ergens vandaan geplukt moet worden![]()
Dat is dan weer een nadeel van zo'n grote groep...
ik ga morgen maar eens rondbellen
regina schreef:jenny, het is echt een leukerd, wat gaaf dat het precies naar je zin is!
verder is het hier nogal stil met de veulens geloof ik, helemaal geen babybooms meer!