het ene veulen van jou heeft echt een mooi koppie erop zitten joto! is dat nog een kruising of puur fries?
en muzefee heeft ookal zo'n leuk veulie met een kos koppie erop, leuk!
Joto
Geplaatst: 11-05-10 18:48
Roos, Stip is een arabofriesje meen dat ze maar 9% had, maar net als volle zus van vorig jaar hebben ze beide een prachtig koppie mee gekregen (verder geen verschil met normale fries) vind het niet erg hoor
@ bren, was jij nou de gene die zei dat ik ook wel naar eext moest gaan? Sta op wachtlijstje
Zeg Jo, wat geef je stip te vreten joh? Tis net een tank! Man die ziet er goed uit! Verder van muzefee nog een onwijs knap jochie gezien, en paar tiet foto;s...
Fee lijkt het ietsje beter te doen, maar we zijn dr nog lang niet...
Dan zie ik die tiet foto's en denk aan loesje, haar uier is in winterslaap volgens mij. Veel leger en harsjes foetsie.
LadyAngel
Geplaatst: 11-05-10 19:13
Inowa.. Ze lijken echt op elkaar.. Joto.. Stip is gegroeit! Muzefee.. Stoer veulen! Eigenwijs koppie erop
Veulen heeft hier inmiddels een naam: Ricena's Viënna
Al een paar keer buiten geweest met moeders en ze word al steeds brutaler, maar dicht bij mama is het toch nog het veiligst Als Viënna te ver weg gaat, gaat Lady heel hard met haar hoofd schudden als een echte hengst En heeeeel hard stampen op de grond.. Soms steigerd ze zelfs Verder is ze echt heel wijs met haar veulen, had dat niet verwacht van dr aangezien ze normaal een echte hitte petit kan zijn..
Gister voor het eerst buiten:
En vandaag, nog een beetje onwennig met die lange stelten..
Oei LadyAngel, nu snap ik waarom ze zo overdraagd als ik haar naar dit veulen zie kijken.
LadyAngel
Geplaatst: 11-05-10 19:27
Haha ja ik schrok ook even, ik denk die wil gewoon geen veulen! Maar ze is echt jaloers dat hun even buiten mogen en zij niet, want als moeder en kind op stal staan, hangt ze helemaal verliefd over de deur naar binnen te kijken, en als ze ernaast binnen staat kijkt ze ook gewoon door de tralies
Zo, ik ben weer terug van vakantie! Hier gaat alles goed. Alleen de veulens groeien heel hard. Myron is en blijft een onwijs, stoere bink! En Falcon groeit echt ontzettend hard. Die is al weer ruim 2 weken oud. Alleen echt een mietje en een moederskindje, haha .
Ik zal straks even een beetje bijlezen. Ik zag al hele mooie, lieve veulens voorbij komen . En iedereen met de geboren veulens natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!
TJolieke
Geplaatst: 11-05-10 21:48
Alles bijgelezen, iedereen met nieuwe veulentjes gefeliciteerd! En voor enkelen sterkte gewenst, gaat helaas niet altijd goed.
Hier alles nog rustig, Marlet heeft flink uier maar nog geen hars, banden beginnen vandaag iets losser te worden. Af en toe zie ik het veulen flink bewegen en reageert ze er ook wel op, heeft ze duidelijk soms last van. Ze had ook kale plekken op haar benen, leek mijt te zijn. Dus even link met anti-vlooienshampoo gewassen, ze geniet van alle getuttel met haar. Mijn zus komt ook regelmatig langs om haar flink te borstelen, aan aandacht geen tekort.
Hier hebben we echt een dondersteen, vandaag ze maar ff naar buiten gedaan, hele dag regen en erg koud. Nou hij was het er niet mee eens dat hij naar binnen moest toen ik het touw wou vast maken liet hij zich gewoon vallen, tot 2 keer toe. Toen we ff bij de poets plaats stonden om mams te poetsen weer hij ook ongeduldig en liet hij zich weer vallen. Toen heeft mijn zusje hem goed toegesproken en dit kwam aan en bleef hij braaf staan wachten tot we klaar waren. De kleine is wel wat aan de diarree, waarschijnlijk door de AB. Met moeders is alles goed temp. was ook weer normaal vandaag. Zal kijken of ik morgen foto's kan maken.
Nu het wat beter gaat, toch ff kort wat dr met Fee is: Ook onze kleine had onwijs diaree. Leek eerst mee te vallen, maar werd echt water dun, en ze werd ook wat slapper, dronk minder, en we wonen onwijs dicht bij de faculteit, dus deels voor de zekerheid, deels omdat we het toch echt nie vertrouwden die kant maar op. Ze was nog nie uitgedroogt, maar wel bloed in de "mest" dus toch wel een gemene darm infectie waarschijnlijk. Blijft dat dr IgG ook niet goed genoeg waren, nouja, veel te laag, dus ze heeft vandaag ook nog een infuus met IgG's gekregen. En dus sinds gisteren steeds een shot AB in dr billen. Ze aardig fris nu, maar nog nie zo als dat je dat graag wil zien bij een veulen. Ze trekt wel minder dr buik op, maar nog wel flinke diarree. Dus het is afwachten... De merrie is helemaal moe en verdrietig van al het gefrut met dr veulen arme ding... Ze is wel super braaf, maarja, toch wel flink stress steeds. Hihi, en eenofandere oen had de opmerking "ze eet dr brok thuis ook heel langzaam" weggeveegt, waardoor ze maar tot de conclusie kwamen dat mevrouw dr merrie brok daar nie luste, en ze is dus op sportbrok gezet in de hoop dat dat er wel in zou gaan. HIhi, ze word dus goed verwent
essiesilly
Geplaatst: 11-05-10 22:52
hoop dat ie snel wat meer opknapt airborn!! altijd eng zulke dingen bij die babys
Vervelend hoor.. Die van mij was ook zo waterdun aan het poepen, had het nog nooit zo gezien. Gelukkig is die er alweer bovenop. Nu die van julllie nog!
Mja, heel eng, gaat zo snel bij die kleintjes. Engste was vooral dat ze nie goed dronk. 2 dagen oud, zoveel vocht verliezen en dan nie goed drinken... is toch wel vragen om problemen. Ben zo blij dat ze op de faculteit staat. Echt de beste plek voor dr atm. (afgezien van de stress voor moeders)