Hier geen sneeuw nog, het is er een beetje overgepasseerd denk ik . Ah we zien wel, morgen mss nog. vanavond even beetje huishoudelijk werk en wat koken .
hoiii wat gaan jullie hard zeg hier ook sneeuw o dat doe ik ook welis hoor charaz (wel stro bij) maar blijven altijd heel mooi schoon hoor ook al doe je 1 dagje niet mesten
Peeps is elke dag vies ahah Elke dag plas en poep eruit en schoon erbij. Elke dag 2 a 3 grote kruiwagens eruit.
essiesilly
Geplaatst: 29-11-10 19:45
2 a 3 per dag :| woooowww haha ik zou er een kurk in doen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 29-11-10 19:46
Ik mest momenteel ook niet iedere dag maar om de dag. Neon staat hele dagen op de wei en ze is heel erg zuiver, ze poept netjes op 1 plaats en plast op een andere. Ik heb echt maar een klein hoopje om weg te werken aan drollen (ze staat op vlas dus haar plasplek hoeft niet iedere dag) en dat kan makkelijk een dagje blijven liggen.
Jha, eigenlijk 2 maar denk dat 't nie zoveel uitmaakt omdat ze volgens mij nog merendeels in de wei staat. De eigenaar zou het ook wel begrijpen dat ik niet kon komen.. ze zijn weer eens te zuinig met zout strooien.
Peeps was voorheen altijd schoon op stal, poep op een hoop en weinig plas. Sinds de dekking plast ze meer en poept ze kleinere hopen door heel der stal. Viespeuk