echt gemist is een groot woord, onz ebol wol staat nog steeds alleen op stal. Die van het veulen van vannacht schijnt niet goed te gaan, moet met de fles gevoed worden. en schijnt in huis te liggen. cam is uit. en de rest heb ik ook gemist
Shasta maar daar kan je heeeeel lang na kijken!! die staat volgens mij weer te wachten op de brokjes
owens-mama
Geplaatst: 04-03-09 14:10
nou ga dan eten of beval nu shasta Wat een eigenwijs ding is het toch, eerst drammen om eten en dan het net gaan opeten
Laatst bijgewerkt door owens-mama op 04-03-09 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Steefjevos
Geplaatst: 04-03-09 14:10
@Nicole, hoe gaat het nu met jouw kat?
Shasta nog niets, in tussentijd nog 2 bevallingen. Mooi mooi! Misschien maak ik er vandaag nog één af. Er wordt wel veel gepraat mensen, heb net nog 3 pagina's met koekjes,chips, doet ze het wel of niet, doorgeworsteld Gelukkig kan ik snel lezen Als we slim zijn, letten we de komende tijd wat minder op Shasta, dan gaat ze het wel doen
Hope was vandaag beetje chaggie (de hele week eigenlijk al), iedereen moest het verontgelden Het 1e wat ze doet als ze de stal uit komt, is de 1e de beste bijten hahaha