Dit gaat niet goed hier hoor.
Nou misschien vannacht dan als de pendelaarster gelijk krijgt
Hoop maar dat die bol geen foute voorspellingen doet omdat ie een beetje roestig is of zo.
Merel ik zie in de bol dat jouw merrie woensdagnacht gaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Net onder de kogel buigt het nu mee
ProudJustify schreef:Hoop maar dat die bol geen foute voorspellingen doet omdat ie een beetje roestig is of zo.![]()
Merel ik zie in de bol dat jouw merrie woensdagnacht gaat
Net geweest maar gaat nog wel even duren denk ik. De ene kant van het uier zit wel weer aardig vol, maar dat was precies een week geleden ook zo, dus vannacht gaat het echt niet gebeuren, maar dat betekend dan waarschijnlijk ook dat het geen vos hengstje wordt
Dus toch die bruine merrie dan??

)

Nicole288 schreef:Proud: Ze heeft wel ook die bekende witte stipjes (waarvan we er nog steeds niet uit zijn of ze nu iets betekenen of niet)
Brave bol

Daarna de nieuwe troef, viel niet tegen, 6de van de 8. Wel als jonkie en nieuweling (nooit eerder op concours geweest) tussen pony's die in de hoogste rubriek lopen, de 7 anderen waren allemaal ereklasse-pony's. Toch 2 verslagen daarvan. Tweespan ging niet zo geweldig, die nieuwe stond erin en die kon de merrie nog niet goed bijbenen, maar dat is een gemis aan ervaring. Toen ik thuis kwam en ik Michael zag staan drong het echt tot me door en heb ik een zwaar potje zitten janken. En nu weer springen de tranen in mijn ogen. Als het goed ging met die nieuwe zou die Michael gaan vervangen. Ik wist het al een beetje, maar toch......pas nu dringt het tot mij door. Michael, ik heb er 12 jaar wedstrijd mee gereden, eerst op regionaal nivo en diverse regionale kampioenschappen behaald, daarna op het allerhoogste nivo, nationaal, en daar 2 maal Nederlands Kampioen geworden. Toen de nieuwe garde kwam weer terug naar regionaal nivo, en daar ook nog goed gelopen. Wel al een stapje terug en 1 rubriek minder, maar iedere wedstrijd 2 rubrieken, en succesvol. En nu, hij is 19 jaar, het afscheid is gekomen..........Mijn toppertje. Ik hoop de eigenaar over te halen om hem toch nog in augustus 1 wedstrijd in te schrijven, ik wil nog een keer bewust afscheid nemen. Ik kan het gewoon niet bevatten dat ik hem anders vorige week voor het laatst heb gereden.....