Aaargg! Had ik 8 pagina`s bijgelezen en geantwoord, wil ik mijn venster groot maken, druk ik op het kruisje..
Boehoe...
Maarja..
Naar alle nieuwe mensen!
Jeetje, alweer een tweeling verworpen! Krijg er wel een beetje kriebels van. Bah!
Marije, wat is Macy al dik zeg! Haar uier ziet er ook goed uit! Beetje beschimmeld, maar ach. Hopelijk gaat Macy dit jaar niet zo lang kegelen...
Ik heb Fleur nog steeds geen boek zien lezen, dus hopelijk gaat dat ook niet gebeuren! 
Frenia: Tinkerbell heeft ook een flinke buik zeg! Het gaat lekker hangen zo te zien! Mooi paardje hoor! Die uier is ook al flink zeg! Hallo he..
Cayusejuuhh: Gekke beesten he, die drachtige merrie's! Je zou denken dat het ze er zwaar mee hebben! Maar nee!
Adriana: Wauw! Wat een buik! Oef..die heeft het zeker weten zwaar! Ben benieuwd waneer het komt en wat voor veulentje eruit komt! Spannend!
Nimber, Fleur vind het ook heerlijk als ik aan haar uier zit, niet haar buik, maar als ik bij haar uier zit, gaat ze klappertanden en flemen! Zo schattig!
Als ik nog iemand vergeten ben, sorry! Dit had ik een beetje onthouden! Dit topic loopt vrij hard!
Afijn, Update Fleur! Vandaag JR weer zien bewegen, dus dat zit gelukkig nog goed! Heb af en toe wel medelijden met Fleur, die buik gaat soms als een stuiterbal van links naar rechts!
Gelukkig heeft ze er niet echt last van!
Foto's!
Foto's van opzij!

Een uier! Nu al 2 dagen achter elkaar gevuld!

Iets wat uitpuilt! 

En toen ging ik rijden! Ze liep echt onwijs lekker! In het begin een beetje stijf, maar na wat overgangen ging ze echt weer als een trein, en na de galop was ze niet meer te houden! Echt heel lekker gereden, zal eens kijken of ik nog iemand kan vinden die Zwangerschaps-gym foto`s kan maken!
Zou wel leuk zijn!
Na het rijden was ze dus NAT!
Je kan al zien wat voor lange vacht ze alweer heeft, het gaat dan helemaal krullen! Ben ook een beetje aan het afbouwen met de dekens. Ik wil haar als het beetje warmer wordt zonder dek zetten!

En haar uier ná het rijden! Lege theezakken!
Alles weg!
[/quote]
Zo, nu proberen bij de houden hierzo!