Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Hoelang is ze drachtig?
! Maar ik denk ook niet dat het veulen er ieder moment uit kan komen, die buik moet nog wat veranderen, en de uiers moeten echt nog wat dikker worden.
Nu de dikke buikenfoto's nog!
Ze heeft nog conditie genoeg, maar is gewoon zwaar. Ze krijgt het achter niet meer voor mekaar om dr achterhand eronder te zetten. 

Maar zou wel leuker zijn als je erbij bent natuurlijk!
Kan ik dus pas komend weekend weer op halen...
We hadden allebei onze handen onder Guinness haar buik en ineens boink boink, jahoor daar was ie weer !!! Zo lief
Qua grootte komt Jive nog lang niet in de buurt van die van Adriana, maargoed ze heeft nog even

Meng het gewoon met de brok die je al gaf, en doe de verhouding gelijdelijk aan zo maken dat je helemaal op de merriebrok uit komt. En geef haar niet meer als dat ze nu krijgt. Je ziet vanzelf wel als ze meer moet hebben. 2-3 kg per dag slaat nergens op, commerciele onzin als je het mij vraagt. Paarden in het wild krijgen ook geen merriebrok, die moeten het ook alleen met ruwvoer doen. En bovendien is de behoefte van ieder paard anders.
die hangt bijna tot op de grond
maar ze is idd nog niet helemaal klaar voor de bevalling (nuja: op deze foto's dan he, kan snel veranderen
)
Naar alle nieuwe mensen!
Ik heb Fleur nog steeds geen boek zien lezen, dus hopelijk gaat dat ook niet gebeuren! 
Gelukkig heeft ze er niet echt last van!

Zou wel leuk zijn!
Je kan al zien wat voor lange vacht ze alweer heeft, het gaat dan helemaal krullen! Ben ook een beetje aan het afbouwen met de dekens. Ik wil haar als het beetje warmer wordt zonder dek zetten! 
Alles weg!
[/quote]
)