Hahahahaha... Tyrza
.. you've got me there
! Ik wilde zometeen nog gaan kijken of je al foto's had geplaatst.. hahaha.. Potverdikkie, gewoon een 1aprilgrap
. Dat is vragen om moeilijkheden
(lees: een merrie die overtijd gaat). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hahahahaha...
.. you've got me there
!
. Dat is vragen om moeilijkheden
(lees: een merrie die overtijd gaat). Goh, waar ken ik dat vanCitaat:Zij het met wat moeite, ze is erg loom momenteel. Hoewel de terugweg geen enkele moeite kost...
Op de heenweg moet je ongeveer gaan duwen, maar op de terugweg...kan ze heel hard....lees HEEEEEL hard...merries

Hoelang droeg copper het andere jaren dan? is ze altijd zo vroeg? vrijalover schreef:ziet er dus naar uit dat copper het niet gaat volhouden tot de 25ste?
Ze gaat het vast en zeker winnen van vreyaHoelang droeg copper het andere jaren dan? is ze altijd zo vroeg?

vrijalover schreef:@ odess: Hoelang gaat dat nog duren? Volgens mij gaat odessa je binnenkort verrassen
Vanochtend hing de kling weer wat open, is ontspannen en de harsdopjes worden steeds iets groter. Ze zitten er ook praktisch altijd. De spenen zijn bezig met vollopen. Uier kan nog meer op spanning komen! Ze trok net nog in gallop door de wei heen! Het is wel net alsof er een tank langskomt

Sjen schreef:@ Odess: Odessa loopt aardig gelijk met Siena he, odessa heeft al wel uier. Is ze eigenlijk maiden? Vertoont ze verder al tekenen?
Tinne schreef:Weet je, ik denk allemaal dat Odessa wel eens de volgende kan zijn! Voorgevoel .

en hoop dat het met lee goed gaat en dat ze snel over deze hele gebeurtenis heen is.
Voor haar dracht mocht ik er nl. al niet aan zitten, met schoonmaken riskeerde ik soms een trap

iefje of Vino daar zijn we nog niet uit
.
!! Ik ben benieuwd hoe lang ze het nog vol gaat houden!!
.. En de uier begint er zo langzaam aan ook wel op te lijken vind ik!
. Tinne schreef:De foto's doen het, ziet er goed uit! Je merrie ziet er idd tevreden uit.
.
. Who knows, merries blijven je verrassen
.
*zucht* Ik hoop toch ook dat het voor jullie niet lang meer gaat duren hoor!
, lijkt echt net een ruin zo idd!