Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nieky1993 schreef:Denk dat ze voorweeën heeft. Ze ligt te kreunen en steunen
[ [url=m/BeSYzg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotsy schreef:nieky1993 schreef:Denk dat ze voorweeën heeft. Ze ligt te kreunen en steunen
[ [url=m/BeSYzg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry ik ben normaal niet zo van de commentaren, ieder doet wat hij doet maar in hemelsnaam schep die vuile stal leeg. Je wil niet weten hoeveel bacteriën daar nu zitten en dat veulen komt er sowieso op te liggen en dat dringt allemaal door de huid naar binnen.

Zilver had ook eens voorweeën en ging liggen. Doet ze nooit. Helemaal kreunen. Ik ging kijken en toen hield ze het op tot sochtends

. Maargoed hier worden de stallen elke dag uitgemest en 1x per week natte plekken uit de beval stallen. De gewone stallen gaat elke dag zga alles eruit en nieuw stro erin. Elke week gaan er ook 1-2 nieuwe pakken koolzaadstro bij. Mijn ervaring is dat een vaste bodem veel uitmaakt en echt nodig is. Maar ieder zijn eigen ding en ik respecteer gerust andere hun mening. Ieder heeft het beste voor met zijn of haar paarden en iets anders zal ik ook nooit beweren overigens. Wij doen dit ook met hart en ziel en iedereen die bij ons komt en ons kent kan ook beamen dat ze zeker goed verzorgd worden.
dat wordt ook waken vanavond. Ze ging meestal tss 21u en 2u toch?
Ze is dol op eten
dr ph was nog steeds 7.0. Maar ik ga er niet vanuit dat die ver van te voren daalt of zelfs uberhaupt nog daalt. Ze doet het sowieso heel apart allemaal dus het verbaasd mij niks dat ook dit anders gaat als normaal

Vannacht nog even een nachtje over slapen en morgen hakken we de knoop door. Moeder en kind doen het super, heel blij mee dat alles zo vlot en vanzelf gaat! Mevrouw T is ook lekker nieuwsgierig naar ons toe, heerlijk kroelen!