Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niet dat ik daar nou heel erg in geloof, maar het is wel een mooi idee
Ik hoop zoooo dat Flower ook zo'n kleurtje aan het bakken is!
Zo heb je drieënhalf paard, zo heb je er nog maar eentje als je niet oppast. Gelukkig goed afgelopen, gauw klep dicht, rolluikje dicht en auto stukje verderop gezet.
donderdag was ze koortsvrij. Gisteren dan toch beetje koorts. Dus ze wilden haar misschien toch nog beetje langer in de gaten houden...
[KS-MK] Goud op komst! Shenzi (v. Uromast) x Don Cremello du Bois
Dieuwke

Ze gaat er soms wel eens vandoor. Ik stuurde haar naar de wal die om de bak staat. Een normaal paard zou stoppen. Neemt ze een grote sprong en staan we er boven op. Ze durfde er niet af en we vielen 2 keer. Ik ben er snel afgesprongen toen viel ze nog een keer om erna rustig van af te stappen. Jeetje. Wat zijn dit voor fratsen. Paardje helemaal gespannen. Hopelijk houdt ze er niks aan over. Bah ik vind het niks meer aan.... Al die angst en domme dingen steeds.

Cioccolato schreef:Hier een eventing ruiter, maar zo'n wal, daar stopt niet zomaar ieder paard voor hoor. Ik zou dat dus nooit gebruiken om een paard stil te zetten. Erop is idd makkelijker dan eraf, hele gevaarlijke capriolen zijn dat.
Hopelijk loopt het af met alleen de schrik! Ze kunnen vaak wel een stootje hebben, alleen met dracht erbij is het extra risico natuurlijk!
Hier gaat de merrie nog steeds goed. Geen bijzonderheden. Kleine tietjes. Lekker rustig. Ze zal ook wel weer zin hebben om aan 't werk te gaan denk ik, ze heeft niet veel gedaan maar is wel 'n tante die lekker bezig wil zijn! Ik heb er ook zin in, maar liever een gezond veulen ernaast en even rust in haar hoofd na het zadelmak maken. Tijd zat!

ik denk dat menig sportpaard eerder zou stoppen dan een fries of koudbloed 
.
) dat ik geen trek had in stallen klaar maken
dus ze moet nog maar ff wachten.
Cioccolato schreef:Zou voor mij niet uitmaken
Hou er ook niet van om paarden tegen een bak rand of draad aan stil te zetten
Het hoeft ook niet jou manier te zijn hoor. Maar als ze het bit.vast pakt en vertrekt moet je iets. Normaal stuur ik altijd op de volte tot ik weer normaal controle heb. Dit was nou eenmaal even de enige oplossing. Voel mij een beetje aangevallen
Bij deze mijn verantwoording
je moet toch op een of andere manier stoppen
. Ik heb er bij een wel eens een stroomdraad voor de uitgang gespannen. Als ie geen zin meer had ging zn kop de andere kant op en dan denderde hij gewoon dóór het toegangshek.