Lisanne van harte gefeliciteerd
Wat een geweldig veulen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haha je hebt ze aangestoken
ik ben een soort wandelende zombie
Van mij mogen jullie allemaal eerst.
linda2008 schreef:Cynth, de merrie-wiens-naam-wij-niet-meer-noemen zit vandaag op 347 dagen. Terwijl zij op dag 297 al een bomvol uier had en lage PH enzovoort. Dus ik vind dat ik wel eerst mag nu, na 50 nachten met alarm "slapen"...ik ben een soort wandelende zombie
Oké, oké, jij mag eerst en DL en dan ik!!
Cynthia82 schreef:linda2008 schreef:Cynth, de merrie-wiens-naam-wij-niet-meer-noemen zit vandaag op 347 dagen. Terwijl zij op dag 297 al een bomvol uier had en lage PH enzovoort. Dus ik vind dat ik wel eerst mag nu, na 50 nachten met alarm "slapen"...ik ben een soort wandelende zombie
Wie???![]()
50 nachten, mijn god echt!Oké, oké, jij mag eerst en DL en dan ik!!
wat is er toch aan de hand dit jaar met merries zo allemaal zo lang over tijd gaan enzo....
Cynthia82 schreef:Heb je al naar buiten gekeken, Lin? Ik denk dat dát aan de hand is. Ik zou mijn benen ook tegen elkaar houden als ik buiten of in een tochtige stal sta.
Oké, Soezee, jij ook, maar wel opschieten dan!

Sterkte vandaag.
Gefeliciteerd met je merrieveulentje.
). Hij kreeg zondag veel last; stond continue met het staartje af, maar omdat de darmpek eraf was gekomen waar ik bij stond waren we niet gelijk heel erg gealarmeerd. Maar hij kreeg toch teveel last, dus zondagavond maar even naar de DA. Inmiddels lijkt hij weer wat relaxter. De merrie heeft nog niet al te beste melk, dus het valt nog niet mee allemaal. Merrie lag zelf gister ook een paar keer plat; toch wat naweeën van een zware bevalling denk ik. Ze is wel méga verliefd op haar eerst kind; zo mooi om te zien. Zelf veel weggeweest, dus nog geen fatsoenlijke foto's gemaakt; zal zo even kijken of die van vanochtend nog wat geworden zijn want jullie hebben 'm nog niet eens droog gezien.

Dat dekentje! Ik had zo'n deken voor mijn oude schapendoes. Die had het na een trimbeurt zo koud s avonds. Naast de functie van zo'n deken zien ze er ook te schattig uit.
"de merrie-wiens-wiens-naam-wij-niet-meer-noemen"? hahahaha!!!Hoop dat ze nu wat gaat opschieten..... en dat die van mij niet haar voorbeeld gaat volgen!
Wat zul je gesloopt zijn. Hoop dat ook die van jou vlot zich laat zien.
Was het dan toch nog pek? En je moet wat,ook al is het weekend,ik ken het,ooit een moeilijke bevalling gehad,net op Pasen. Werd duur geintje.
Krijgt ze al uier?
Shimmer hou je aan zeker?