Zeg ook maar steeds dat we eerst moeten afwachten hoe ze uit de bevalling komt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus Faline; je bent niet de enige late. 

,ik heb vorige week foto's gemaakt van mijn drachtige merries, ik zal even kijken of het lukt om ze te plaatsen.
Maar jij ziet ze natuurlijk elke dag, dan valt het ook wat beter op.

Ik ging even stappen met Roos, voor haar uier nadat haar veulen zaterdag gespeend is. Hebben groot stuk wei (zo'n 200m lang) waar de pony's niet op kunnen momenteel. Kunnen alleen in het midden op een stukje, pad er omheen en dan naar een stukje wei voor bij de containerstal waar ook nog geschuild kan worden. Was ik al driekwart rond en voor bij de weg, komt Lies als een idioot aangestormd. Shiva er achteraan net zo gek. Heb dit filmpje nog gemaakt vervolgens:
Kon hem helaas nu niet genoeg straffen. Maar als hij het nog eens flikt... pfff het doet nog zeer.

zo naar, ik ga er nooit aan wennen
en geduld wordt beloond
, wel zuur natuurlijk van Trees
, zou er de hoop niet opzetten maar wie weet, sommige merrie's krijg je zo moeilijk drachtig en anderen moeten nog maar naar een hengst kijken

.. 
Momenteel neig ik naar het geven van de gewone Equest, dat voelt veiliger en die is even effectief tegen de ingekapselde bloedwormen. Maar goed om te weten dat Pramox ook kan. We hadden in de zomer opeens een bloedworm besmetting op de wei, vandaar dat ik die nog even een keer extra aan wil pakken. Die van mij is inderdaad wel kleiner dan die van jullie, maar het is ook weer geen mini of iets in dat formaat.
).