temp olivia is vandaag 292 dagen dus moet nog wel even blijven zitten! eind maart mag het wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Giolli schreef:Ik ben al aardig over de namen uit. Of nouja... in grote lijnen.Wordt waarschijnlijk nog genoeg aangepast.
Hengst: Heaven Sent Sirius Al Raja. ( Roepnaam Siraja, ik weet alleen niet of t mannelijk genoeg is... moet nog aan gesleuteld worden dus.)
Merrie : Hija de la Luna. (Roepnaam Luna)
Betekenissen er achter zijn iig erg leuk/ mooi.
lisch schreef:ik heb wel wat maar ik beslis pas als veullie er is![]()
ik heb in ieder geval niet zon lange namen keuze als jou![]()
ik heb 2 veulens die letter H moeten en de shet maat niet uit word vast een pennynaam
Luckystory schreef:Wel grappig trouwens, mijn merrienaam die momenteel bovenaan het lijstje staat lijkt erg op wat Giolli net schreef.
Het is nochtans de letterlijke vertaling van mijn merrie haar naam maar dan in't Arabisch
Luckystory schreef:Sirah is het Arabisch voor 'verhaal' of 'geschiedenis' of in't Engels 'Story'.
En mijn merrie heet Lucky Story![]()
Ik ga het veulen naar haar noemen. ofwel iets met 'story' ofwel iets met het weer. Aangezien haar roepnaam 'Tempête' is.
Al_Zawraa schreef:Amandake, gefeliciteerd met de kleine verrassing!
Charisma, wat naar dat Hera toch nog ziek is geworden. Ik hoop dat het verder goed blijft gaan, en haar koorts snel weer zakt.
Giolli, je merrienaam vind ik mooi, alleen bij de hengstennaam vind ik het zonde dat je 2 talen door elkaar gebruikt, is het niet mooier om het in 1 taal te houden?
Hier zitten de dames intussen op 291 en 221 dagen. Aziza's uier begint langzaam wat te ontwikkelen, en ze wordt weer enorm dik, zoals elke dracht. Zal binnenkort weer eens foto's maken. Namen komen bij ons pas na de geboorte, eerst de veulentjes maar eens veilig en gezond op de wereld.