Nou geen veulen dus.. maar ze is het wel zat heb ik het idee.. Ik ben helemaal voor jouw plan mamaSnoopy! De pest ik dat ik vannacht 2 uurtjes moet werken vanaf middernacht.. En morgenavond van 10 tot 2 `s nachts... Dus of daarvoor, of daarna, maar aub niet tijdens die paar uurtjes..
Nou update Katinka.. Haar uier is nog voller, maar aan haar zelf zie je helemaal niets. Ze is wat druk, maar komt vooral door de vliegen. Zal zo even wat veerust spuiten.
Nou ik ben weer thuis na een halve avond + nacht werken.
Heb Katinka even vermanend toegesproken, maar vrees dat het vanavond nog niet komt.. (maar dan komen ze meestal juist was het niet? )
Ga nu in ieder geval plat.. mochten er mensen wakker zijn, kijken en zien dat ze onrustig wordt, dan ben ik bereikbaar op het telefoonnummer dat boven de cam staat...
Nou Katinka staat weer op stal.. Uier is nog steeds mega, kont is blubber, kling is slappe was, buik is mega... alles is er klaar voor, behalve Katinka volgens mij.. Nou ja, we zien het wel weer, het kan echt elk moment komen dus, en hopelijk niet te laat in de nacht aub
Lees net onder je cam dat katinka 20 jaar oud is. Dat had ik haar nog niet gegeven. Dus mijn complimenten
Mariska_28
Geplaatst: 10-07-09 11:06
Dank je wel owens-mama.
Wat een regen zeg.. Mag niet klagen eigenlijk, een week geleden deed ik nog een moord voor zo`n lekkere regenbui en koelte
Nou Katinka staat weer buiten. Ze leek wel een koe, zo dik was haar uier. Heb in ieder geval heerlijk geslapen vannacht, dus kan er nu wel weer tegen voor de komende nachtten .
Oeff... arme tut!! Jammer dat net nu er iets mis is met mijn computer en ik geen camera kan zien!
quintusgl
Geplaatst: 10-07-09 20:16
ZO! Ze ziet er goed uit (net een peertje )! Uier ook. Spenen nog wat meer uitzakken of is dat gezichtsbedrog door de foto? Als je nou een half uurtje van tevoren belt...........hahaha, dan kom ik gewoon live kijken.....(geintje). Mijn eerste ervaring op een pony was in Ees.......(shettie met de naam Opa of Vlieg, weet eigenlijk niet op welke van de 2 ik als eerste zat............lekker offtopic)
Net even bij Katinka gekeken, en ze had een heeeeeeeeeeel klein puntje was. Verder zag ze er niet echt uit als een merrie die van plan was te gaan bevallen Dus die komt vast vannacht Ik ga in ieder geval naar bed, wetende dat een aantal Amerikanen een oogje in het zeil houden..