jeanine wat spannend, toch wel extra spannend als je niet weet wie de vader is

joto, dat moet een fijn gevoel zijn.
syl staat met een harde buik en zwetend op het land gras te eten, op dr dooie gemak. nog geen melk, zou ze dit weekeind??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jennyk schreef:Als er animo voor is wil ik wel een lijstje bij houden welke merrie's er al 320 dagen of langer lopen.
Dus zeg het maar als jullie dat willen. Dan kunnen diegenen mij een pb sturen en houd ik dagelijks het lijstje bij!
Jolliegirl schreef:Mijn verzorgtuiger heeft een veulen
ze hebben mij helaas niets laten horen.. dus ik wist van niets... kan best zijn dat deze al 2 dagen jong is nu....
mutopia schreef:Je mag voor mij wel een lijstje maken met merrie die langer lopen dan 350 dagen hihihihih die zijn er niet zoveel volgens mij
draaakje schreef:zo'n lijstje is wel leuk jennyk, alleen wel veel werk lijkt me.
gefeliciteerd jolliegirl, en ik het een hengstje of merrietje? en wat si de naam
Jolliegirl schreef:draaakje schreef:zo'n lijstje is wel leuk jennyk, alleen wel veel werk lijkt me.
gefeliciteerd jolliegirl, en ik het een hengstje of merrietje? en wat si de naam
Weet niet..
weet niéts...
hartstikke fijnhier word ik dus echt beetje verdrietig van he...
Nja al is het vanacht geboren.. de andere meiden waren schijnbaar wel geinformeerd... oke die vrouw heeft mijn nummer niet.. maar komop.. stalgenootjes.. verzorgmaatjes.. dan sms je toch even naar elkaar?
het is geen ramp... maar vind het zéér jammer..
en ik kan niet gaan kijken, want dan MOET ik rijden van de boer, en ik heb er nu geen puf voor.. veulentje is er morgen ook nogwel..
morgen hoor ik tevens ook wat er aan de hand is met de merrieveulen, die had een rode opgezette plasser.. en deed haar schijnbaar erg veel pijn.
Ben benieuwd wat dit is geweest en of er medicatie is of dat het gewoon wat irritatie is door bijv. de diaree ofzo