Ik vertrek morgenvroeg (om 05 uur) voor 2 daagjes naar Londen ,shoppen met men zussen ,moeder en oudste dochter.......kijk er naar uit ,de jongste doet de stallen (als ik vèèl kadootjes meebreng

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amandake schreef:met de trein Freya...de Eurostar ,op 1.40 min. zijn we in Londen
Amandake schreef:Die van mij krijgen nu pas hun wintervacht , dus niks verharen
MarijeR schreef:AngelsDitch, jij ook heel veel sterkte![]()
Pauk, wij hadden vroeger ook vaak een fokmerrie voor de wagen en die bleef mee gaan naar clublessen, redelijke ritten en dressuur/vaardigheid wedstrijden tot ze zelf aangaf dat het teveel werd of tot ze niet meer tussen de bomen paste
En het is meerdere keren voorgekomen dat de merrie het prima uit hield tot de dag van de bevalling. Natuurlijk geen vol uur draven maar veel stappen en kleine stukken draf waarbij de merrie aangaf het nog leuk te vinden.
Bij Isis kon ik vanmorgen voor het eerst iets meer uier voelen. Netjes op het schema van afgelopen jaar dus
quintusgl schreef:Iemand een drachtige merrie kopenJemig, lijkt wel of ze met de dag chagerijniger wordt!! Wilde even onder de deken haar buik voelen, oren in de nek en de kont naar me toe!!! even aaien, oren in de nek en kont naar me toe......haha, raar beest.
DO ik duim met je mee. por at vd week ook niet echt goed en heeft last vh veulen, dus nog niet te druk maken hoor!!!
Nou meneer van EFO is geweest. Heb een verz voor de 10e maand tot 4 maanden na de geboorte. De vrucht-dekking moest ik haar laten opvoelen en dat brengt naar mijn idee risico's mee. dus vandaar mijn keuze. Ook even mee geweest naar mijn andere paarden voor een dood-ongevallen verz. Porva is 16 en die kon er niet meer in. Ga nog even denken wat ik doe wb de dood en ongevallen verz.
O ja, mijn paarden haren allemaal nog niet uit, vacht wordt alleen maar dikker. Ze staan 24/7 buiten dus maar goed ook.