frenia schreef:en ik maar de vorige pagina's doorkruisen op zoek naar nieuws over een veulen![]()
![]()
heb uierfoto's hier, maar zal voor euhm... morgen? zijn
De mijne was nog even eerder.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
frenia schreef:en ik maar de vorige pagina's doorkruisen op zoek naar nieuws over een veulen![]()
![]()
heb uierfoto's hier, maar zal voor euhm... morgen? zijn

)Dana01 schreef:bij de shet wil ik graag een donkerbruine fokken, met iets meer luxe... dus als er nog iemand een leuke hengst weet![]()
het veulen blijft, dus papier is niet heel spannend

Hoe zit dat nu met gedrag merrie en geslacht veulen? Bij humeurig een merrieveulen? Hm, hoe zit dat dan als er geen verschil is? Kuri hapt alleen wat vaker naar het andere paard, maar dat valt eigenlijk ook allemaal nog wel reuze mee en ze is niet knuffeliger dan eerst. Vond ze altijd al fijn
Kan iemand inschatten of een veulen dicht rondom de datum komt, of komt het meestal later? Wil het graag weten, anders gaat het weekend gewoon niet door.
germie schreef:Veearts heeft gezegd als er niets uitgescheurd was o.i.d. en een normale bevalling, dan zou je na 7 dagen weer mogen beginnen. Dit deed ik ook altijd toen ik nog voor fokkers reed.