[HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Re: [HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 22:48

Sammie: Gefeliciteerd!!!! Foto's!!!!!
@ Neon: Leuke foto's.... Vind jou merrie wel vet cool!!!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 22:53

@Merel wat fijn dat ze het veulen accepteerd zeg!! toch maar een beetje genieten dus Lachen

@Sammie ik heb bij je topic al gereageerd maar hier nogmaals gefeliciteerd!!!

@ Neon tjee lekker buikje Tong uitsteken Ze staat ook echt zo te kijken, goh moet je er nou foto's van maken Boos!

@Amandake liefffff saartje en die egeltjes ook erg lief. goed dat je ze hebt weggebracht hoor,anders worden ze dalijk geplet.

@Indian summer wat een moeilijke beslissing heb je moeten nemen. al weet je dat het de juiste is, het is altijd zo pijnlijk om je lieve paard te moeten missen. Dat ze maar nu mag verdergaan zonder pijn... Wel fijn dta hetveulen zich aanpast, hoop dat je daar een beetje van kan genieten.

@dienie.... die van jouw gaan ook al hard he Tong uitsteken en ik... tja ben er nog... ze zeiden dat je eigenlijk vanaf het begin af aan moest blijven (ik was later omdat ik Lizzy uiteraard later kwam), dus nu is Lizzy bij Maxolo, dus dan ben ik echt vanaf begin af aan hier hihihihi. Ach ze is niet hengstig meer, dus nu wordt ze op haar gemakkie ingereden, ze doet het goed hoorde ik *LOL*

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 22:56

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 23:42

merel: oke dan Knipoog

sammie: proficiat! en wij maar denken dat je de hele dag al met de kleine aan het spelen was Lachen Ze heeft het wel voorbeeldig gedaan of niet, 1 dag wax/melk en daar is ie al!

neonlight: da's ook al een behoorlijk uier! op de tweede kijkt ze echt zo om van: ja, daar zit ie Lachen

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 00:35

Sammie van harte ik ga zo gauw in topic kijken!

Neon uier groeit lekker, leuke foto's.

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 10:41

sammie nogmaals gefeliciteerd Knipoog wat een reusje !

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 11:17

samm van harte neon mooie foto's uier begint al goed op te lopen he!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 14:56

Sammie : gefeliciteerd!
Neonlight: jij ook gefeliciteerd met je mijlpaal!
En Merel: Fijn dat de merrie het veulen geaccepteerd heeft,dan heb je toch een beetje een veulentje

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:18

Sorry geen tijd om alles bij te lezen Bloos

Iedereen met veulens van harte gefeliciteerd Go jij! Go jij! Ik ga zo ff in ks op zoek naar de topics om jullie persoonlijk te feliciteren.

@IS: Jeetje meid wat een moedige beslissing van je om indian in te laten slapen. Het is wel beter zo voor haar denk ik. Heel veel sterkte met de verwerking! Gelukkig hebben Bonny en jij elkaar nog om elkaar te steunen. Hoop dat het een beetje zal klikken tussen Bonny en de merrie waar ze bij komt. Laat je nog ff weten hoe dat ging?

@Neon: Proficiat met de geweldige mijlpaal! Op naar de volgende: VEULIE Haha! Ze ziet er iig lekker rond en gezond uit Ja

@Merel: Wat een goed nieuws dat Faye haar pleegveulen geaccepteerd heeft! Foto's?

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:33

Ik ben nog steeds een stiekeme meelezer hier.. En ik wilde toch nog wat dingetjes melden Bloos

IndianSummer: Ik heb echt heel veel respect voor de beslissing die je hebt genomen. Ik kan me nog goed herinneren hoe zwaar jij en Indian het hadden tijdens de dracht. Ik dacht dat het daarna beter ging, maar helaas was dit dus niet zo. Ik vind het super dat je het beste hebt gekozen voor Indian, hoe zwaar je het daar dan ook mee had.

Merel: Wat jammer dat het niet zo heeft mogen zijn met het veulen van Faye. Maar echt super dat je haar hebt opgegeven bij de moederlozeveulencentrale en dat ze nu een pleegkind heeft! Het is misschien wel niet je eigen veulen maar ik hoop dat het de pijn toch een beetje verzacht. Ik ben ook erg benieuwd naar foto's!

Neon: Wat is ze dik! Jeetje, als je deze buik met die van vorig jaar vergelijkt! Ze ziet er echt super uit Ja Gefeliciteerd met je mijlpaal!

Sammie: Gefeliciteerd met je kind! Het is een schatje hoor Lovers

Natuurlijk ook alle andere mensen die de laatste tijd een veulen hebben gekregen: Gefeliciteerd! Haha! Go jij! Go jij!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:35

PASCHA IS BEVALLEN VAN EEN HENGSTJE EN ALLES IS SUPER VERLOPEN ECHT EEN MOOIE BEVALLING
BIJ HEET BODYGUARD
EN IS GEBOREN OP 9 /7 /06
OM TIEN OVER HALF DRIE snachts
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 09-07-06 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:42

Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!
Wat een apparte tijd zeg! Ideaal Haha!
Foto's Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:43

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:58

Gefeliciteerd Pasha! Go jij! Go jij! Wat een super merrie dat ze overdag bevalt Lachen

edit: s'nachts dus Tong uitsteken haha iedereen denkt overdag omdat je het nu vertelt Haha!
had ook helemaal over het woordje s'nachts heen gelezen!
Laatst bijgewerkt door iwayalover op 09-07-06 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:59

snachts Tong uitsteken

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:30

Gefeliciteerd!!!!! Ga nu in je topic kijken!!!

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:35

Pascha gefeliciteerd ik ga gauw kijken.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:09

Pasha, hij is prachtig, gefeliciteerd!!! Haha!

En allemaal bedankt voor de leuke berichtjes. Haha! Helaas voor mij Biancaaa, maar zo denkt ze dus echt! Tong uitsteken Heb niet 1 foto waar ze fatsoenlijk op staat, en zelfs iemand die ontzettend mooie paardenfoto's maakt krijgt het niet voor elkaar. Boos!
Wat betreft de uier, volgens mij loopt die nog niet erg op. Alhoewel.....zit nu even foto's te vergelijken, hij loopt wel op. Go jij! Go jij! Helaas begint ze wel weer erg schraal te worden. Heb al voeradvies gewonnen, maar moet nu toch niet echt meer gaan voeren. Blijkbaar geeft ze alles aan het veulen, wat ik er meer in stop gaat ook daarin, met de kans dat de merrie dus nog schraal blijft en het veulen een dikbil wordt. Haha! Tja, en dat is natuurlijk niet zo lekker voor de bevalling. Tong uitsteken Als babe er is, gaat ze direct een hoop bijgevoerd krijgen.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:16

Pasha en Sammie gefeliciteerd!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:11

ik het topic onder mijn onderschrift staan nu ook foto's van mekanjer het veulen Haha!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:19

gave geboorte datum pascha7
gefeliciteerd nog trouwens Bloos

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:35

pasha gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

dankvoor alle gelukswensen.

Moet wel zeggen er is een last van m'n schouders gevallen hoor Haha! De vrijdagavond dat ze ging kegelen leek het erop of het echt elk moment kon komen, ze stond vanachter helemaal wijdbeens ook, maar er kwam die avond helemaal niks. Om 1 u gekeken, om 2 u gekeken, om half 4 gekeken en toen werd ik helemaal aangekeken met zo'n blik van: Kommie nou weer doen? Toen ben ik maar weer terug naar bed gegaan. Zij zijn groot en ik is klein! S'middags is ze nog in de wei geweest, maar dat vond ze helemaal niks, deels door de vliegen liep ze door de wei te rennen, de melk liep er ook in straaltjes uit als ze bewoog. En op stal was ze lekker rustig, om 7 uur is er nog gekeken en toen stond ze nog lekker d'r hooi op te knabbelen, en om half 8 lag ze puffend en steunend in d'r stal met de pootjesblaas eruit. En toen ze met de schouders werd geholpen flopte het er in 1 keer uit. Staan deed hij toch vrij snel, al viel hij wel een paar keer flink Nagelbijten / Gniffelen, de uier met behulp van moeders (achterbeen optillen en tegen z'n kontje duwen) werd na paar keer te ver lopen goed gevonden. Toen vond hij het lopen zo leuk dat hij rondjes bleef lopen rond z'n moeder. Desiree dacht daar een stokje voor te steken door d'r kont tegen de muur te zetten en toen dacht Brego: nou dan ga ik er wel ónder door en hij liep vrolijk verder Nagelbijten / Gniffelen . De pek kwam ook al zeer snel en vandaag zijn ze 2 uur de wei in gegaan en dat was best vermoeiend voor het jonge grut, Desiree was ook zeer beschermend; als ze alleen al dacht dat er een paard langskwam lopen ging ze er al helemaal voorstaan. Verder gaat het zeer goed. Na 11u vanochtend is de da geweest en heeft alles gecontroleerd en het zag er goed uit.

merel1618

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:58

pasha gefeliciteerd Go jij! Go jij!

nou en daar is ie dan hoor met toestemming van de eigenaar
faye met haar pleegzoon B........ naam weten we nog niet

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 00:04

Blij om te horen dat ze elkaar geaccepteerd hebben,kan faye toch nog lekker moederen en B... heeft een moeder en gezelschap.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 00:05

wat een leuk beestje!! Echt super dat Faye het zo goed doet!!!