Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze staat ook echt zo te kijken, goh moet je er nou foto's van maken
en ik... tja ben er nog... ze zeiden dat je eigenlijk vanaf het begin af aan moest blijven (ik was later omdat ik Lizzy uiteraard later kwam), dus nu is Lizzy bij Maxolo, dus dan ben ik echt vanaf begin af aan hier hihihihi. Ach ze is niet hengstig meer, dus nu wordt ze op haar gemakkie ingereden, ze doet het goed hoorde ik

Ze heeft het wel voorbeeldig gedaan of niet, 1 dag wax/melk en daar is ie al!

wat een reusje !
Ik ga zo ff in ks op zoek naar de topics om jullie persoonlijk te feliciteren.
Ze ziet er iig lekker rond en gezond uit 

Gefeliciteerd met je mijlpaal! 

_Marlijn schreef:Gefeliciteerd!
Wat een apparte tijd zeg! Ideaal
Foto's
Wat een super merrie dat ze overdag bevalt 
haha iedereen denkt overdag omdat je het nu vertelt 

Helaas voor mij Biancaaa, maar zo denkt ze dus echt!
Heb niet 1 foto waar ze fatsoenlijk op staat, en zelfs iemand die ontzettend mooie paardenfoto's maakt krijgt het niet voor elkaar.
Helaas begint ze wel weer erg schraal te worden. Heb al voeradvies gewonnen, maar moet nu toch niet echt meer gaan voeren. Blijkbaar geeft ze alles aan het veulen, wat ik er meer in stop gaat ook daarin, met de kans dat de merrie dus nog schraal blijft en het veulen een dikbil wordt.
Tja, en dat is natuurlijk niet zo lekker voor de bevalling.
Als babe er is, gaat ze direct een hoop bijgevoerd krijgen.
De vrijdagavond dat ze ging kegelen leek het erop of het echt elk moment kon komen, ze stond vanachter helemaal wijdbeens ook, maar er kwam die avond helemaal niks. Om 1 u gekeken, om 2 u gekeken, om half 4 gekeken en toen werd ik helemaal aangekeken met zo'n blik van: Kommie nou weer doen? Toen ben ik maar weer terug naar bed gegaan.
S'middags is ze nog in de wei geweest, maar dat vond ze helemaal niks, deels door de vliegen liep ze door de wei te rennen, de melk liep er ook in straaltjes uit als ze bewoog. En op stal was ze lekker rustig, om 7 uur is er nog gekeken en toen stond ze nog lekker d'r hooi op te knabbelen, en om half 8 lag ze puffend en steunend in d'r stal met de pootjesblaas eruit. En toen ze met de schouders werd geholpen flopte het er in 1 keer uit. Staan deed hij toch vrij snel, al viel hij wel een paar keer flink
, de uier met behulp van moeders (achterbeen optillen en tegen z'n kontje duwen) werd na paar keer te ver lopen goed gevonden. Toen vond hij het lopen zo leuk dat hij rondjes bleef lopen rond z'n moeder. Desiree dacht daar een stokje voor te steken door d'r kont tegen de muur te zetten en toen dacht Brego: nou dan ga ik er wel ónder door en hij liep vrolijk verder
. De pek kwam ook al zeer snel en vandaag zijn ze 2 uur de wei in gegaan en dat was best vermoeiend voor het jonge grut, Desiree was ook zeer beschermend; als ze alleen al dacht dat er een paard langskwam lopen ging ze er al helemaal voorstaan. Verder gaat het zeer goed. Na 11u vanochtend is de da geweest en heeft alles gecontroleerd en het zag er goed uit.