Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Indivu70 schreef:[ [url=m/e6qFFl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wxv9lI.png]Afbeelding[/url] ]
Hoi Allemaal,
Mijn (draag) merrie is 339 dagen drachtig en we wachten met smart op ons 1e veulen.
We hebben onze sport merrie laten dekken door Benicio en is daarna gespoeld.
Knolselder schreef:AZ, ik snap dat je het allemaal spannend vindt met alle verhalen hier. Ik heb het niet onthouden, maar hadden ze gescand?
Winnie ook 0 ontstekingswaarden en geen uier, maar dus wel verdikte placenta en veel vuil tussen baarmoederwand en placenta. Ze vuilt nog steeds. Maar DA zegt dat het normaal is omdat al dat vuil eruit komt en er maar weinig door de baarmoedermond eruit kan natuurlijk. Ik vind dat wel eng om te weten hoeveel vuil erin zit.
Er was trouwens een bacterie uit de swab gekomen, maar te zwak om op kweek te kunnen zetten. Ze blijft nog op alle medicatie staan. Ik heb er geen goed oog in. Ik droomde vannacht dat het prematuur af was gekomen en heel zwak leefde. Ik was het aan het wrijven en wrijven en toen ging de wekker om haar medicatie te gaan geven.
DDDara schreef:Wie van jullie zit er in wolven gebied en hoe zijn jullie van plan daar mee om te gaan? Hebben jullie aangepaste omheining of andere maatregelen getroffen?